حالا بحث خصائص یک فرد منتظر رو
امشب جاش نیست که کامل بگم اما...
واقعا به خودمون نگاه کنیم !
منتظر اونیه که روزش شب نمیشه،
مگه اینکه با آقاش دو کلام حرف بزنه،
صحبت کنه.
منتظر اونیه که برای رسيدن به معشوقش
تلاش میکنه،شبانه رو در حال دويدن هست...
بیشتر نمیگم چون در محافل گذشته
اگر اشتباه نکنم ويژگی های منتظر رو
گفته باشم.
به همه جا میزنی تا حال پدرت و یا
مادرت رو خوب کنی و به این و اون می سپری تا دعا کنن و دار و ندارت خرج
وجودشون میکنی،مگه نه رفیق؟!
اصلا فقط یه روز،یک روز!حال مادرمون
یا پدرمون خوب نباشه کلافه میشیم ...