بیشتر نمیگم چون در محافل گذشته
اگر اشتباه نکنم ويژگی های منتظر رو
گفته باشم.
به همه جا میزنی تا حال پدرت و یا
مادرت رو خوب کنی و به این و اون می سپری تا دعا کنن و دار و ندارت خرج
وجودشون میکنی،مگه نه رفیق؟!
اصلا فقط یه روز،یک روز!حال مادرمون
یا پدرمون خوب نباشه کلافه میشیم ...