به همه جا میزنی تا حال پدرت و یا
مادرت رو خوب کنی و به این و اون می سپری تا دعا کنن و دار و ندارت خرج
وجودشون میکنی،مگه نه رفیق؟!
اصلا فقط یه روز،یک روز!حال مادرمون
یا پدرمون خوب نباشه کلافه میشیم ...
اصلا برای حضرت اشک نمیریزی به کنار؛
عجبیه که برای بدبختی خودمون که هنوز
به آقا نرسیدم هم نارحت هستیم واقعا؟