eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
به همه جا میزنی تا حال پدرت و یا مادرت رو خوب کنی و به این و اون می سپری تا دعا کنن و دار و ندارت خرج وجودشون میکنی،مگه نه رفیق؟!
ناراحتی به هر حال...
اصلا فقط یه روز،یک روز!حال مادرمون یا پدرمون خوب نباشه کلافه میشیم ‌...
حال دل امام زمانمون هم خوب نیست رفقا!
دلشون خون هست از این رفتارهامون...
از این بی وفایی هامون!
ما ها واقعا عاطفه داریم؟
چرا نمیفهمیم که از آقامون دوریم!!!
چرا؟! ظاهرا توی دوران غیبت حضرت بهمون بد نمیگذره!
خیلی عجیبه اینکه برای تنهایی و غربت حضرت اشک نمی ریزیم!
اصلا برای حضرت اشک نمی‌ریزی به کنار؛ عجبیه که برای بدبختی خودمون که هنوز به آقا نرسیدم هم نارحت هستیم واقعا؟
عجیب نیست که حتی به حال خودمون هم که از آقا دور افتادیم گریه نمیکیم ؟!