eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
ما ها واقعا عاطفه داریم؟
چرا نمیفهمیم که از آقامون دوریم!!!
چرا؟! ظاهرا توی دوران غیبت حضرت بهمون بد نمیگذره!
خیلی عجیبه اینکه برای تنهایی و غربت حضرت اشک نمی ریزیم!
اصلا برای حضرت اشک نمی‌ریزی به کنار؛ عجبیه که برای بدبختی خودمون که هنوز به آقا نرسیدم هم نارحت هستیم واقعا؟
عجیب نیست که حتی به حال خودمون هم که از آقا دور افتادیم گریه نمیکیم ؟!
توی کربلا امام حسین علیه السلام هل من ناصر...ندا میدادن یه سری ها رفتن زیر چادر حضرت و عاقبت بخیر شدن،یه سری ها هم نرفتن و تهش رفتن جهنم!
ما هم همینطوریم...
آقا هزار و صد و خورده ای ساله که دارن صدامون میکنن که کمکشون کنیم...
ولی ما حتی ککمونم نمیگیره!
اینا درده رفقا!!!
اگه نریم تو چادر حضرت باختیم بازی رو!