اصلا برای حضرت اشک نمیریزی به کنار؛
عجبیه که برای بدبختی خودمون که هنوز
به آقا نرسیدم هم نارحت هستیم واقعا؟
عجیب نیست که حتی به حال خودمون هم که از آقا دور افتادیم گریه نمیکیم ؟!
توی کربلا امام حسین علیه السلام
هل من ناصر...ندا میدادن یه سری ها
رفتن زیر چادر حضرت و عاقبت بخیر
شدن،یه سری ها هم نرفتن و تهش رفتن
جهنم!
آقا هزار و صد و خورده ای ساله که
دارن صدامون میکنن که کمکشون کنیم...
امام زمان ارواحنافداه نیازی به ما نداره اما
اگه همینطوری ادامه بدیدم ضرر میکینم!
همینطوری هم ضرر کردیم،این همه سال...