آقا هزار و صد و خورده ای ساله که
دارن صدامون میکنن که کمکشون کنیم...
امام زمان ارواحنافداه نیازی به ما نداره اما
اگه همینطوری ادامه بدیدم ضرر میکینم!
همینطوری هم ضرر کردیم،این همه سال...
اون آقاست که پدرانه داره ما رو صدا میکنه
که بریم به سمتش و نجاتمون بده!
قبلا هم گفتم،الان هم میگم...
بيرون از خيمه حضرت نمون رفیق،
بيرون جهنمه!!!
اگه تا به الان در به در امام زمان نبودیم
به این معناست که مقام عظمت و جايگاه
امام زمان ارواحنافداه رو شناختیم و
دلمون به حال خودمون هنوز نسوخته!
خود حقیقی مون!