قبلا هم گفتم،الان هم میگم...
بيرون از خيمه حضرت نمون رفیق،
بيرون جهنمه!!!
اگه تا به الان در به در امام زمان نبودیم
به این معناست که مقام عظمت و جايگاه
امام زمان ارواحنافداه رو شناختیم و
دلمون به حال خودمون هنوز نسوخته!
خود حقیقی مون!
و به قول استاد شجاعی،نهایت بی
عاطفه بودن یک انسان اینه که دلش
برای طرد شدگی امام زمانش نسوزه!
خب رفقا اینم از محفل امشب که
توفیقی بود که نصیب بنده شد تا در
خدمت شما بزرگواران باشم؛
البته خیلی دوست داشتم که بیشتر
بگم اما خب حجم پیام ها بالا میرفت.
کم و کاستی اگر در صحبت های بنده بود
به بزرگی خودتون ببخشید .
امیدوارم که مطالب گفته شده مورد
فايده واقع بوده باشه.
ممنون که وقت گذاشتید و تشريف
آوردید،و از اون بزرگوارانی که محفل
امشب رو نشر دادن هم خيلی ممنونم.
ان شاءالله که اجر همه شما رفقا با
خود حضرت باشه .
توی این شب ها خيلی التماس دعا
دارم ازتون رفقا!تگ های بزرگوارانی
که توی نشر محفل مساعدت کردند
هم تا فردا می مونه.
یا علی...
#محفل
علی الحساب یه نسکافه زدیم،ببینیم تا
چه ساعتی ما رو بیدار نگه میداره؛امشب
رو که تو جاده به سر میبرم و باید درس ها
رو تا زیر لامپ هستم تاحدالامکان بخونم 🚶🏻♂.
#اندر_احوالات