کم و کاستی اگر در صحبت های بنده بود
به بزرگی خودتون ببخشید .
امیدوارم که مطالب گفته شده مورد
فايده واقع بوده باشه.
ممنون که وقت گذاشتید و تشريف
آوردید،و از اون بزرگوارانی که محفل
امشب رو نشر دادن هم خيلی ممنونم.
ان شاءالله که اجر همه شما رفقا با
خود حضرت باشه .
توی این شب ها خيلی التماس دعا
دارم ازتون رفقا!تگ های بزرگوارانی
که توی نشر محفل مساعدت کردند
هم تا فردا می مونه.
یا علی...
#محفل
علی الحساب یه نسکافه زدیم،ببینیم تا
چه ساعتی ما رو بیدار نگه میداره؛امشب
رو که تو جاده به سر میبرم و باید درس ها
رو تا زیر لامپ هستم تاحدالامکان بخونم 🚶🏻♂.
#اندر_احوالات
زمین که خوردم،دویدید سمت ام
و دستانم را گرفتید و بلند ام کردید؛
حقا که بابایم هستید و مواقعی به
دادم رسیدید که بابایم نتوانست کاری
برایم کند .
#امام_زمان
من گدای تو ام و جای دگر گدایی نخواهم کرد؛
آخر دگران هیچ ندارند ...
#امام_زمان