توی این شب ها خيلی التماس دعا
دارم ازتون رفقا!تگ های بزرگوارانی
که توی نشر محفل مساعدت کردند
هم تا فردا می مونه.
یا علی...
#محفل
علی الحساب یه نسکافه زدیم،ببینیم تا
چه ساعتی ما رو بیدار نگه میداره؛امشب
رو که تو جاده به سر میبرم و باید درس ها
رو تا زیر لامپ هستم تاحدالامکان بخونم 🚶🏻♂.
#اندر_احوالات
زمین که خوردم،دویدید سمت ام
و دستانم را گرفتید و بلند ام کردید؛
حقا که بابایم هستید و مواقعی به
دادم رسیدید که بابایم نتوانست کاری
برایم کند .
#امام_زمان
من گدای تو ام و جای دگر گدایی نخواهم کرد؛
آخر دگران هیچ ندارند ...
#امام_زمان
حالم چرا باید بد باشد؟
تا وقتی که تو صاحب من هستی❤️🩹:).
#امام_زمان