eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
545 دنبال‌کننده
404 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
چو هستی پشت ام گرم است .
راضی نشو که از چشات بی افتم .
من گدای تو ام و جای دگر گدایی نخواهم کرد؛ آخر دگران هیچ ندارند ...
لبخند رضایت تو به من، به جهان تا به جهان می ارزد.
حالم چرا باید بد باشد؟ تا وقتی که تو صاحب من هستی❤️‍🩹:).
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من دل من داند و من دانم و دل داند و من -مولانا
من بی تو توان هیچ کار ندارم؛برگرد جان من ‌.
-قانون ۲۰درصدی استادمون میگفت که یه قانون۲۰٪داریم... البته این قاعده و قانون رو طبق ماده ۸ قانون انتخابات مجلس و براساس اصلاحیه ۱۳۹۵/۳/۳ فرمودند. که در واقع باید اون کاندید باید حداقل ۲۰ درصد از کل آرا رو کسب کنه. مثلا اگر برای ورود و راه پیدا کردن یک نماینده به مجلس ۲۰ درصدش طبق جمعیت، مثلا شما در فرض یه شهر۳۰هزار نفره دارید، خب که ۲۰٪ اون میشه چیزی حدود ۶هزار؛ یعنی یه نماینده توی یه شهر ۳۰ هزار نفره میتونه حداقل فقط با ۶ هزار تا رای بره مجلس! حالا هر چقدر این مشارکت مردم پایین تر و کمتر باشه این ۲۰٪هم پایین تر میادش و حتی ممکنه با۴ هزار تا رای هم طرف وارد مجلس بشه و اصلا ۴ هزار تا که چیزی نیست و طرف براش سخت نیست! و اون افرادی که نمیان پای صندق های رای،دقیقا دارن درِ مجلس رو کامل باز میکنن و فرش قرمز پهن میکنن و اجازه میدن هر کی به مجلس برسه!‌اما هرچقدر مشارکت بالاتر باشه این‌ ۲۰٪هم بالاتر میشه و درصد رقابت و کسب رای سخت تر و راه یافتن به مجلس سخت تر میشه و شخص اصلح و اونی که واقعا رای آورده میره. رای ندادن هیچ مشکلی رو حل نمیکنه و بقیه میرن رای میدن،و افرادی که وارد مجلس میرن و قانون هایی که تصویب میکنن هم برای اونهایی که رای دادن اعمال میشه و هم اونایی که رای ندادن! پس نگید من رای نمیدم و اصلا به من ربطی نداره! چطور ربط نداره؟ تا وقتی که همون قانون بر تو هم اجرا میشه! خلاصه‌ اینکه این قانون ۲۰٪جالب بود برام و گفتم که روش خوبیه برای متقاعد کردن افرادی که اعتقاداتشون مثل ما نیست و ... و شاید این روش و تکنيک جواب بده‌ ‌و امیدوارم که کارآمد باشه.البته هر کسی رو که میخوایید متقاعد کنید و بیاد رای بده باید به شخصيت اون طرف نگاه کنید و ببينيد چطور صحبت هایی رو می پذیره. و حرف آخر ام این هست که هر کسی که کشور و منافع کشورش براش مهمه باید بیاد و رای بده .
آنکه برایم اشک می‌ریزد، من برایش جان هم دهم باز کم است.آخر او نه یک شب بلکه شب هاست به یاد من است.
عاشقش باشی ولی برای خلوت و صحبت باهاش وقت نذاری؟