چارهی من تو هستی،
اما منِ بیچاره، دردبه در
این و آن بودم این همه عمر!
سوختند آن همه سال،اما حال
که پیدا کرده ام چارهی کار
خویش را باز هم جای شکر دارد
آقای من، و من ممنون و مدیون
شما ام تا به ابد .
#امام_زمان
بد کردم در حق شما؛اما باز به رویم
نیاوردی و مهربان بودی با من،بیش از قبل.
#امام_زمان
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
زیارت آل یاسین یعنی داروی درد غم هجران ز امام زمان؛ولو در حد تسکین:)))
عاشق اش باشی و سلامش ندهی💔:)؟