بد کردم در حق شما؛اما باز به رویم
نیاوردی و مهربان بودی با من،بیش از قبل.
#امام_زمان
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
زیارت آل یاسین یعنی داروی درد غم هجران ز امام زمان؛ولو در حد تسکین:)))
عاشق اش باشی و سلامش ندهی💔:)؟