سلام علیکم رفقا؛
عید بندگی،عید سعید فطر رو به تک تک
رفقای آل یاسین تبرک عرض میکنم؛
ان شاءالله طاعات و عباداتتون مورد
قبولی درگاه الهی بوده باشه .
ودر ادامه اینکه ازتون عیدی نمیخوام،
اما ازتون خواهش میکنم حالا که یک
ماه بندگی خدا رو کردیم و روزه
گرفتیم، خواهش میکنم ازتون بیایم و
دیگه دل مبارک امام زمانمون رو نشکنیم
؛ تمنا میکنم ازتون رفقا❤️🩹:) .
و اینکه مواظب و مراقب ايمان و هر
آنچه که توی ماه مبارک به دست آوردید
باشید .
التماس دعا
-علی بن مهزیار؛۱۴۰۳/۱/۲۲
#امام_زمان
هدایت شده از - طریقالمَهدی³¹³ .
به نام آفریدگار ِ اباالحسن ، آقا امام رضا !
در کنجی از حرم علی بن موسی ، به یاد تمام
اعضای کانال طریق المهدی و هم سنگری ها :
برای ِ او ، معراجی ها ، معراج ، آل یاسین ، محبین ،
آقا سید ، دهه هشتادی های انقلابی ، یاوران مهدی ،
مدیون الحسین ، باسط ، دلشکسته ، رهروان عشق .
و همه ی اون هایی که دلشون در مشهدالرضا بود ،
ولیکن امکان زیارت براشون مقدر نبود .
به نیابت از همه جامونده ها ، عاشقا ، دلشکسته ها ،
خسته ها ، مشهد نرفته ها .
تقدیم به همه ی رفقای طریق المهدی 💛 .
برسه به دست این عزیزان . .
- #فورفراموشنشه .
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
واقعا ممنونم که به یاد اهالی آل یاسین
بودید؛اجرتون با خود مولا .زيارتتون قبول
باشه ان شاءالله.
-اینو عیدی حضرت میدونم،الحمدالله 💙:)!
بر حال خویش گر خون گریه کنم کم است،
آخر می دانی چرا!چون گاه ز شما غافل میشم.
#امام_زمان