چنین افرادی تا وقتی دوست دارن بنده ی خدا باشن که روی سجاده نشسته باشن و در رفاه و آرامش بی خوف و خطر عبادت کنن ....
آقا دین می گفت نماز ؟ میگفتن باشه...
می گفت روزه ؟ میگفتن باشه ....
می گفت حج ؟.....
می گفت زکات ؟....
حالا چرا این اتقاق می افته و کنار کشیدن ؟
بخاطر اینکه هم خدا رو میخوان هم خرما رو !
چون اینجا نمی تونستن از جونشون بگذرن !
و مردمانی که در طول تاريخ به امامان زمان خودشون پشت کردن بخاطر جاه طلبی و زر و سکه بود !
عملا این افراد تمام عبادت هاشون رو برای خودشون انجام می دادن ، نه برای خدا!
آقا سپاه دشمن و سپاه امام حسین علیه السلام هر دو نماز می خوندن ، آیا با هم برابر اند ؟؟؟