ولی ما چی؟وقتی مشکلی پیش میاد برامون مثل بی کس و کارا زانوی غم بغل میکنیم و هی میگیم کسی نیست...
طرف اومده میگه من مسئله ام مسکن و خونه و.... بعد تو میگی امام زمان ؟؟؟؟
سرطان هم که داشته باشی من میگم و اعتقادم این هست که باید بری در خونه ی امام زمان عج !