طرف اومده میگه من مسئله ام مسکن و خونه و.... بعد تو میگی امام زمان ؟؟؟؟
سرطان هم که داشته باشی من میگم و اعتقادم این هست که باید بری در خونه ی امام زمان عج !
رفیق ! اینو با اعتقاد خودم دارم میگم ، هروقت توی هر مسئلهای گیر کردی پناه ببر به خود امام زمان روحی فدا