طرف اومده میگه من مسئله ام مسکن و خونه و.... بعد تو میگی امام زمان ؟؟؟؟
سرطان هم که داشته باشی من میگم و اعتقادم این هست که باید بری در خونه ی امام زمان عج !
رفیق ! اینو با اعتقاد خودم دارم میگم ، هروقت توی هر مسئلهای گیر کردی پناه ببر به خود امام زمان روحی فدا
صحبت هام طولانی شدن امشب ؛ حلال بفرمایید .اگه کم و زیادی گفتم ببخشید .
ممنون که همراه بودید .
یا علی التماس دعا...
وقتی آدم درد رو متوجه میشه ، می افته به دنبال درمان ، اگه تا الان نیفتادی دنبال امام زمان عج يعنی هنوز نبود حضرت برات درد آور نیست .
#اندر_احوالات
الإمام الرضا عليه السلام:مَنْ
سَأَلَ اللَّهَ التَّوْفِیقَ وَ لَمْ یَجْتَهِدْ
فَقَدِاسْتَهَزَأَ بِنَفْسِهِ.
کسی که از خداوند توفیق را
طلبمی کند ولی در راه رسیدن
به آنتلاش و کوشش نمی کند
خودش را مسخره کرده است.
-بحارالانوار جلد ۷۵