eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
541 دنبال‌کننده
405 عکس
271 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
توی اتاقت اگه تنها بودی ، یا تو ماشین تنهایی داشتی رانندگی می کردی ، وسط آشپزی ، وقتی میری خرید، تو مسیر دانشگاه و... این توهم رو بذار کنار که تنهایی! ومطمئن باش امام زمان عج هست .همون موقع به امام زمان عج سلام بده و صحبت کن ولو احوال پرسی ساده. یاد و صحبت با امام زمان عج که فقط برای جمکران نیست ‌‌‌!
بد ادعا کنیم همه روزمون و عمرمون رو وقف و صرف امام زمان عج کنیم ، ولی روزی ربع ساعت با حضرت خلوت نکنیم و وقت نذاریم !
رفقا عید غدیر ثانی رو در پیش داریم؛بنظرم به همون میزانی که تبلیغ عید‌ غدیر مهم هست، باید این مناسبت یعنی سالروز امامت امام زمان عج هم تبلیغ بشه‌و اون رو جدی گرفت‌‌‌‌وحتی بیشتر.
اگه تونستی دیوار گناهی که دور خودت ساختی رو بشکنی اون وقت به امام‌ زمان عج میرسی .
سبک زندگیت بوی امام زمان عج رو میده رفیق ؟
اصل این هست که امام زمان عج قبولت داشته باشه،نه فلان و بهمان.
دلم چو دارد معشوقی چون شما ؛ دگر مهم نیست مردمان دلخواه من باشند یا نه ، دوستم بدارند یا نه .
هر موقع اومدم درو به روم وا کردی آقای یا بن الحسن .
فقط تو به دادم رسیدی هر موقع زمین خوردم .
می‌خوام تا عمر دارم عاشقت بمونم . حتی اون دنیا آقای یا بن الحسن :)
دیدی وقتی دو تا جوون عاشق هم میشن ، از دوری هم ولو یک هفته ، بی قرار میشن و بی تاب ؟ پس چرا مایی که دم می زنیم عاشق حضرت هستیم ، نه غصه میخوریم ، نه اصلا عین خیالمون هست ، نه اشکی ، نه آهی ، نه احساس دلتنگی.... حتی ککمون هم نمیگزه !!! می دونی چرا ؟ چون عشقمون واقعی نیست .