گر بنا هست کسی واسطه ما بشود . .
ضامنم شاه ِخراسان بشود خوبتر است :)
زِ هـوشیـاران عـٰـالم هـر کـه را دیـدم غَمی دارد ؛
دِلـا دیـوانه شـو ، دیـوانگـیهم عـٰـالمی دارد : )
برای ِنَفْس خودتون نقشهبکشید
وگرنه نَفْس برای شما نَقشه میکشد...!
*حاج حُسین یکتا