ᴀʟɢʜᴀᴛᴀʀ|اَلــقِتار
۴۰ روز بدون شما💔 از ۱۰ اسفند به بعد فقط شد گریه:( خواستم دعا کنم گریه کردم صداتو شنیدم گریه کردم رو
قربان
و غدیر
و حالا هم مُحرم . . . 🖤
کجا بند دل ما پاره میشه؟
اونجا که وسط هیئت داد بزنیم و بگیم؛
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...!
چشم شوری به علیاکبرتان خیره شده ؛
صحبت از مرگجوان است ، بیا برگردیم 💔 .