وصف احوال من افتاد به دستان قلم من نوشتم که غمی نیست تو بخوان سخت گذشت . . .
ما سرشار از اشک هایی هستیم که نه ما توان رها کردن انها را داریم نه آنها میلی به قدم زدن روی گونه ها
۴۰ روز بدون شما💔
از ۱۰ اسفند به بعد فقط شد گریه:(
خواستم دعا کنم گریه کردم
صداتو شنیدم گریه کردم
روز درختکاری گریه کردم
عکستو دیدم گریه کردم
قنوت نماز گریه کردم
محفل شعر دیدم گریه کردم
شب قدر گریه کردم
عید نوروز گریه کردم
عید فطر گریه کردم
روز طبیعت گریه کردم
و هنوز باورش سخته که نیستی🖤