.لـیـلی و مـجـنـون هـمـه افـسـٰانـهانـد ؛
عـشـق تـفـسـیـری ز زهــرا و عـلـیسـت .
اونا یه روز پی میبرن که وقتی گفتم حالم بده واقعا بد بوده ولی اون روز واسه درک کردن خیلی دیره. . .
فقط میتوانم یک جمله بگویم ؛
- حــاج آقــا هــارداســان ؟ -
و خدا میداند همین یک جمله
چقدر برای مردم ایران دردناک است 💔 .
سربازان امام زمان؛
از هیچ چیز جز گناه خویش نمیترسند. . .
*آسید مرتضی آوینی