eitaa logo
مرکز حقایق اسلامی
880 دنبال‌کننده
887 عکس
284 ویدیو
31 فایل
📌مرکز حقایق اسلامی با هدف دفاع از مذهب حقه شیعه إثنی عشریه و مسأله امامت و خلافت بلافصل امیرالمؤمنین علیه‌السلام تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله سید علی حسینی میلانی دامت برکاته تأسیس شده است. ادمین: @seyedsajjadmarashi لینک سایت مرکز http://alhaqaeq.org
مشاهده در ایتا
دانلود
🌟معرفی مقالات مرکز حقایق اسلامی 📚عنوان مقاله: «بخارى و كتاب صحيح‌اش، ضعف‌ها، كاستى‌ها» 🖌نویسنده: غلامحسین زینلی 📌بخشی از مقدمه نویسنده محترم: ❇️ از علمای اهل‌سنت در كتاب طبقات نقل كرده كه و نقل حديث از را به خاطر اعتقاد او به ، ترک كرده اند. ❇️ترک نقل حديث از توسط اين دو عالم و محدّث بزرگ اهل‌سنت، حقيقتى است كه آن را نيز در اثر خود «الجرح والتعديل» ذكر كرده است. وى مى‌نويسد: «محمّد بن اسماعيل البخاري أبوعبدالله قدم عليهم الري سنة مائتين وخمسين روي عن عبدان المروزي وأبي همام الصلت بن محمّد والفريابي وابن أبي أُويس; سمع منه أبي وأبوزرعة ثمّ تركا حديثه عندما كتب إليهما محمّد بن يحيى النيسابوري أنّه أظهر عندهم أنّ لفظه بالقرآن مخلوق» ❇️اما از علمای اهل‌سنت ادعا کرده كه و قبل از اينكه نقل حديث از را ترک كنند بخارى را مورد مدح و ستايش قرار داده اند. 📌جهت مشاهده نقد «ادعای ابوسیف بر مدح دو عالم اهل‌سنت از بخاری» کلیک نمائید 👇 https://b2n.ir/j83245 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
🏴7 صفر سالروز شهادت کریم اهل‌بیت و یادآوری به آن حضرت را تسلیت عرض می‌نمائیم🏴 ▪️أمَّا اَلْحَسَنُ ... وَ إِنِّي لَمَّا نَظَرْتُ إِلَيْهِ تَذَكَّرْتُ مَا يَجْرِي عَلَيْهِ مِنَ اَلذُّلِّ بَعْدِي فَلاَ يَزَالُ اَلْأَمْرُ بِهِ حَتَّى يُقْتَلَ بِالسَّمِّ ظُلْماً وَ عُدْوَاناً فَعِنْدَ ذَلِكَ تَبْكِي اَلْمَلاَئِكَةُ وَ اَلسَّبْعُ اَلشِّدَادُ لِمَوْتِهِ وَ يَبْكِيهِ كُلُّ شَيْءٍ حَتَّى اَلطَّيْرُ فِي جَوِّ اَلسَّمَاءِ وَ اَلْحِيتَانُ فِي جَوْفِ اَلْمَاءِ ▪️من هرگاه فرزندم را نگاه می‌کنم به خاطر می‌آورم كه پس از من خواهد ديد، تا آنجايى كه با او را خواهند كشت. در اين هنگام هفت آسمان بر شهادت او خواهند کرد و همه تا و بر او مى‌گريند. 📚الأمالی (للصدوق)؛ ج۱؛ ص۱۱۲ 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
40.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️حقیقت و آمدن اسلام به این کشور در زمان چیست؟ 📌بخشی از بیانات حضرت آیت‌الله سید علی حسینی میلانی دامت برکاته: ✅برنامه اسلام این نبوده که با کشورها را نماید و عمل و صلی الله علیه وآله هم اینگونه نبوده است. ✅اساسا اسلام و عقلانیت است و احکام آن بر پایه عقل و فطرت می باشد. ✅پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله, امیرالمؤمنین علیه‌السلام را که برای اولین بار به فرستادند تا مردم آن را به اسلام دعوت نمایند, با مردم مسلمان شدند بدون اینکه شمشیری کشیده شود. 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
👌🏻 حدیثی بسیار قابل تامل در مورد و از امام صادق علیه‌السلام ✨کتَابُ صِفَاتِ الشِّیعَةِ لِلصَّدُوقِ، بِإِسْنَادِهِ عَنِ الْمُفَضَّلِ بْنِ زِیَادٍ الْعَبْدِیِّ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ: هَمُّکُمْ مَعَالِمُ دِینِکُمْ وَ هَمُّ عَدُوِّکُمْ بِکُمْ وَ أُشْرِبَ قُلُوبُهُمْ لَکُمْ بُغْضاً یُحَرِّفُونَ مَا یَسْمَعُونَ مِنْکُمْ کُلَّهُ وَ یَجْعَلُونَ لَکُمْ أَنْدَاداً ثُمَّ یَرْمُونَکُمْ بِهِ بُهْتَاناً فَحَسْبُهُمْ بِذَلِکَ عِنْدَ اللَّهِ مَعْصِیَةً. ✍🏻 مفضل بن زیاد عبدی از امام جعفر صادق علیه‌السلام نقل کرد که آن حضرت فرمودند: شما برای آثار (علوم) دینتان است؛ و (آزار و اذیت) شماست و قلب‌هایشان با و شما آمیخته است. تمام آنچه را که از شما می‌شنوند، می‌کنند و از قول شما (برای خداوند) شریک قرار می‌دهند و سپس به وسیله همین افترا، به شما بهتان و تهمت می‌زنند. پس همین عمل، بعنوان و (برای به جهنم رفتنشان) در پیشگاه خداوند کافی است. 📚 بحارالانوار ج ٢ ص ٢١٧ به نقل از "صفات الشیعه" صدوق رحمه الله 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
🌟معرفی مقالات مرکز حقایق اسلامی 📚عنوان مقاله: «حاكم نيشابوری و کتاب مستدرک» _ به زبان فارسی 🖌نویسنده: مجید مطهری راد _ امامت پژوه مرکز حقایق اسلامی 📌بخشی از مقدمه نویسنده محترم: ❇️ ابوعبد­الله محمّد بن عبدالله بن محمّد بن حمدویه از عالمان نامی و برجسته اهل سنت معروف به ، متولّد سوّم ربیع­ الاول سال سیصد و بیست ­و یک هجری قمری در شهر نیشابور بوده است. ❇️یکی از طعن­‌هایی که به حاکم نسبت داده شده، نسبت و است. بر اساس این اشکال برخی اعتبار کل کتاب را زیر سوال می­‌برند. ❇️از جمله کسانی که با وجود توثیق حاکم در حدیث نسبت رفض به او داده است است که ذهبی در کتاب سیر أعلام النبلاء چنین نقل می­‌کند: «أنبأني أحمد بن سلامة، عن محمّد بن إسماعيل الطّرسوسيّ، عن ابن طاهر: أنّه سأل أباإسماعيل عبدالله بن محمّد الهرويّ، عن أبي‌عبدالله الحاكم فقال: ثقة في الحديث رافضي خبيث» ❇️اما رافضی نیست زیرا او عده­‌ای از روات را با رفض کرده است، پس چگونه خود او رافضی باشد؟ 📌جهت مطالعه «حاكم نيشابوری و کتاب مستدرک» و دانلود پی دی اف آن کلیک نمائید 👇 https://b2n.ir/u03720 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
💎حدیثی زیبا از حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام نسبت به بدون ☀️عنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا جَعْفَرٍ علیه‌السلام يَقُولُ: ✅كلُّ مَنْ دَانَ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ بِعِبَادَةٍ يُجْهِدُ فِيهَا نَفْسَهُ وَ لَا إِمَامَ لَهُ مِنَ اللَّهِ فَسَعْيُهُ غَيْرُ مَقْبُولٍ وَ هُوَ ضَالٌّ مُتَحَيِّرٌ وَ اللَّهُ شَانِئٌ لِأَعْمَالِهِ وَ مَثَلُهُ كَمَثَلِ شَاةٍ ضَلَّتْ عَنْ رَاعِيهَا وَ قَطِيعِهَا ✅و اعْلَمْ يَا مُحَمَّدُ أَنَّ أَئِمَّةَ الْجَوْرِ وَ أَتْبَاعَهُمْ لَمَعْزُولُونَ عَنْ دِينِ اللَّهِ قَدْ ضَلُّوا وَ أَضَلُّوا فَأَعْمَالُهُمُ الَّتِي يَعْمَلُونَهَا كَرَمادٍ اشْتَدَّتْ بِهِ الرِّيحُ فِي يَوْمٍ عاصِفٍ لا يَقْدِرُونَ مِمَّا كَسَبُوا عَلى‏ شَيْ‏ءٍ ذلِكَ هُوَ الضَّلالُ الْبَعِيدُ ✍🏻محمد بن مسلم مى‌گويد: شنيدم امام باقر عليه السّلام مى‌فرمودند: هركسی به واسطه که خود را در آن به سختی و مشقت فراوان انداخته, خداوند متعال را کند اما براى او نباشد، تلاش او پذيرفته نيست، او و سرگردان است و خداوند از و است، او به مانند است كه از چوپان و گلۀ خود است. اى محمد، بدان كه و از دين خدا بركنارند، و ، و هر عمل و عبادتی انجام دهند, چون خاكسترى است كه باد تند و طوفانى بر آن وزیده و از آنچه انجام دادند هیچ سودی نمی برند، اين همان گمراهى دور و دراز است. 📚کافی؛ ج 1؛ ص 183 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
🏴حدیث هفته (ویژه ماه صفر)🏴 _خدا ✨حدَّثَنِي أَبِي رَحِمَهُ اللَّهُ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ إِدْرِيسَ وَ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى عَنِ الْعَمْرَكِيِّ بْنِ عَلِيٍّ الْبُوفَكِيِّ قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى وَ كَانَ فِي خِدْمَةِ أَبِي جَعْفَرٍ الثَّانِي علیه‌السلام عَنْ عَلِيٍّ عَنْ صَفْوَانَ بْنِ مِهْرَانَ الْجَمَّالِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه‌السلام فِي حَدِيثٍ طَوِيلٍ‌ قُلْتُ لَهُ مَنْ يَأْتِيهِ زَائِراً ثُمَّ يَنْصَرِفُ مَتَى يَعُودُ إِلَيْهِ وَ فِي كَمْ يَوْمٍ يُؤْتَى وَ كَمْ يَسَعُ النَّاسَ تَرْكُهُ قَالَ علیه‌السلام لَا يَسَعُ أَكْثَرَ مِنْ شَهْرٍ وَ أَمَّا بَعِيدُ الدَّارِ فَفِي كُلِّ ثَلَاثِ سِنِينَ فَمَا جَازَ ثَلَاثَ سِنِينَ فَلَمْ يَأْتِهِ فَقَدْ عَقَّ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه وآله وَ قَطَعَ حُرْمَتَهُ إِلَّا مِنْ عِلَّةٍ ✍🏻صفوان بن مهران از حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام پرسید: هر چند وقت یکبار باید به برویم و چه مدت می‌توان زیارت حضرت را ترک نمائیم؟ حضرت امام صادق علیه‌السلام فرمودند : برای افرادی که کربلا ساکن هستند نباید بیش از زیارت را ترک کنند و برای افرادی که زندگی می کنند غیبت از زیارت قبر حسین علیه السلام نباید بیش از طول بکشد؛ در غیر این‌ صورت مورد رسول خدا صلی الله علیه وآله واقع شده و آن حضرت را و نموده است . مگر آنكه علتی برای نرفتن داشته باشد. 📚کامل الزیارات؛ ص٢٩٦ جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
🌟معرفی مقالات مرکز حقایق اسلامی 📚عنوان مقاله: «الحاكم النيسابوري و كتابه المستدرك» _ به زبان عربی 🖌نویسنده: مجید مطهری راد _ امامت پژوه مرکز حقایق اسلامی 📌بخشی از مقدمه نویسنده محترم: ❇️كان أبوعبدالله محمّد بن عبدالله بن محمّد بن حمدویه من العلماء المشهورین والبارزین عند أهل السّنة، المعروف . ولد یوم الثّالث من شهر ربیع الأول سنة إحدی وعشرین وثلاثمائة في نیسابور. ❇️من الطعون التي نسبت إلى النّيسابوري: أو . ❇️ومن الّذين نسب إليه الرّفض -مع التّصريح بوثاقته في الحديث- عبدالله بن محمّد الهروي، حيث نقل عنه الذّهبي: «أنبأني أحمد بن سلامة، عن محمّد بن إسماعيل الطّرسوسيّ، عن ابن طاهر: أنّه سأل أباإسماعيل عبدالله بن محمّد الهرويّ، عن أبي‌عبدالله الحاكم فقال: ثقة في الحديث رافضي خبيث». ❇️ولكنّ الرجل ليس رافضيّا؛ فإنّه عدّة من الرواة بالرفض، فكيف يكون نفسه رافضيّا؟! ❇️قال الحاكم في شیخه ابن أبي‌دارم: «هو رافضي، غير ثقة» 📌جهت مطالعه مقاله «الحاكم النيسابوري و كتابه المستدرك» و دانلود فایل پی دی اف آن کلیک نمائید 👇 https://b2n.ir/n70054 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
👌حدیث ناب از امام محمدباقر علیه‌السلام در باب و آثار آن و شرط بندگان ✨حدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْمُؤْمِنِ عَنِ ابْنِ مُسْكَانَ وَ أَبِي خَالِدٍ وَ أَبِي أَيُّوبَ الْخَزَّازِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ علیه‌السلام‏ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه وآله أَنَالَ فِي النَّاسِ وَ أَنَالَ وَ عِنْدَنَا عُرَى الْأَمْرِ وَ أَبْوَابُ الحِكْمَةِ وَ مَعَاقِلُ الْعِلْمِ وَ ضِيَاءُ الْأَمْرِ وَ أَوَاخِيهِ فَمَنْ عَرَفَنَا نَفَعَتْهُ مَعْرِفَتُهُ وَ قُبِلَ مِنْهُ عَمَلُهُ وَ مَنْ لَمْ يَعْرِفْنَا لَمْ تَنْفَعْهُ مَعْرِفَتُهُ وَ لَمْ يُقْبَلْ مِنْهُ عَمَلُهُ. ✍🏻محمد بن مسلم از امام محمدباقر علیه‌السلام نقل کرده که حضرت فرمودند: پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله به مردم بسیار عنایات داشته و اعطا می‌نمودند اما الآن ریسمان‌های و درب‌های و چشمه‌های و و همه امور در نزد ما قرار دارد؛ بنابراین هرکسی ما را بشناسد و پیدا کند این معرفتش به سودش خواهد بود و اعمالش مورد درگاه خداوند واقع می‌شود و هرکسی ما را نشناسد و به ما اهل‌بیت نداشته باشد, هر معرفتی که داشته باشد به سودش نخواهد بود و هیچ عملی از او مورد قبول درگاه خداوند قرار نخواهد گرفت. 📚بصائرالدرجات؛ ج 1؛ ص 363 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
⁉️حدیثی در باب علیه‌السلام نسبت به به اهل‌بیت علیهم‌السلام ✨عدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ اِبْنِ مَحْبُوبٍ قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ عَبْدِ اَللَّهِ أَبِي اَلْحَسَنِ صَاحِبُ اَلدَّيْلَمِ قَالَ سَمِعْتُ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَقُولُ وَ عِنْدَهُ أُنَاسٌ مِنْ أَهْلِ اَلْكُوفَةِ : عَجَباً لِلنَّاسِ أَنَّهُمْ أَخَذُوا عِلْمَهُمْ كُلَّهُ عَنْ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَعَمِلُوا بِهِ وَ اِهْتَدَوْا وَ يَرَوْنَ أَنَّ أَهْلَ بَيْتِهِ لَمْ يَأْخُذُوا عِلْمَهُ وَ نَحْنُ أَهْلُ بَيْتِهِ وَ ذُرِّيَّتُهُ فِي مَنَازِلِنَا نَزَلَ اَلْوَحْيُ وَ مِنْ عِنْدِنَا خَرَجَ اَلْعِلْمُ إِلَيْهِمْ أَ فَيَرَوْنَ أَنَّهُمْ عَلِمُوا وَ اِهْتَدَوْا وَ جَهِلْنَا نَحْنُ وَ ضَلَلْنَا إِنَّ هَذَا لَمُحَالٌ . ✍🏻يحيى بن عبد اللّه ابى الحسن صاحب الديلم گويد: شنيدم امام صادق عليه‌السّلام در برابر جمعى از اهل كوفه كه نزد او بودند مى‌فرمود: شگفتا از اين مردم كه و دانش خود را همه از رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله گرفته‌اند سپس بدان عمل كرده‌ و شدند؛ اما در عین حال بر اين عقيده‌اند كه پیامبر صلی الله علیه وآله علم او را ندارند! ما خاندان و ذريه او هستيم در خانه‌هاى ما نازل شده و از نزد ما به مردم رسيده، آيا نظر دارند كه آنها دانستند و هدايت شدند و ما نمى‌دانيم و گمراه هستيم‌؟! به راستى كه اين چيزى است محال. 📚الکافي؛ ج۱؛ ص۳۹۸ 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
🌟معرفی مقالات مرکز حقایق اسلامی 📚عنوان مقاله: «گزارش ابن عبّاس از حدیث منزلت» ✍🏻نویسنده: غلامحسین زینلی 📌بخشی از مقدمه نویسنده محترم: ❇️ یکی از شاخص‌ترین و قطعی‌ترین روایات پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله در موضوع رسول خدا صلّی الله علیه وآله و امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام است، و یکی از مواضع مهم بیان حدیث منزلت قبل از حرکت سپاه اسلام در است. در این واقعه رسول خدا صلّی الله علیه وآله دو اقدام انجام دادند، هم علی علیه السلام را عملاً در مدینه خود نمودند، و هم را درباره ایشان بیان فرمودند. ❇️این حدیث را عالمان شیعه و اهل سنّت به صورت گسترده در منابع روایی خود ثبت کرده‌اند. ❇️چنان که عالمان شیعه آن را از طریق ۹ نفر از امامان اهل بیت، و ۲۵ نفر از پیامبر صلّی الله علیه وآله نقل کرده‌اند. عالمان اهل سنّت نیز حدیث مورد نظر را در منابع روایی خود از طریق ۲۶ نفر از صحابه از رسول خدا صلّی الله علیه وآله نقل کرده‌اند. ❇️ گزارش ویژه‌ای از این حدیث شریف را نقل کرده است که نیاز به تحلیل و بررسی دقیق دارد. 📌جهت مشاهده وقایع و کیفیت به حدیث منزلت و شبهات در «گزارش ابن عبّاس از حدیث منزلت» کلیک نمائید 👇👇👇 https://b2n.ir/k05894 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org
👌بیان بسیار زیبای امام صادق علیه‌السلام در معنای حقیقی و در آیات قرآن کریم ✨قال ابوعبدالله الصادق علیه‌السلام: ❇️لا يَقْبَلُ اللَّهُ مِنَ الْعِبَادِ الْأَعْمَالَ الصَّالِحَةَ الَّتِي يَعْمَلُونَهَا إِذَا تَوَلَّوُا الْإِمَامَ الْجَائِرَ الَّذِي لَيْسَ مِنَ اللَّهِ تَعَالَى ❇️فقَالَ لَهُ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي يَعْفُورٍ أَ لَيْسَ اللَّهُ تَعَالَى قَالَ‏ مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَيْرٌ مِنْها وَ هُمْ مِنْ فَزَعٍ يَوْمَئِذٍ آمِنُونَ‏ فَكَيْفَ لَا يَنْفَعُ الْعَمَلُ الصَّالِحُ مِمَّنْ يُوَالِي‏ أَئِمَّةَ الْجَوْرِ ❇️فقَالَ لَهُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه‌السلام هَلْ تَدْرِي مَا الْحَسَنَةُ الَّتِي عَنَاهَا اللَّهُ تَعَالَى فِي هَذِهِ الْآيَةِ هِيَ مَعْرِفَةُ الْإِمَامِ وَ طَاعَتُهُ وَ قَدْ قَالَ اللَّهُ تَعَالَى‏ وَ مَنْ جاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَكُبَّتْ وُجُوهُهُمْ فِي النَّارِ هَلْ تُجْزَوْنَ إِلَّا ما كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ‏ وَ إِنَّمَا أَرَادَ بِالسَّيِّئَةِ إِنْكَارَ الْإِمَامِ الَّذِي هُوَ مِنَ اللَّهِ تَعَالَى ✍🏻امام صادق علیه‌السلام فرمودند: ❇️خداوند متعال اعمال بندگانی که و ظالمی که از سوی خداوند متعال نشده باشد را پذیرفته باشند؛ قبول نمی نماید. ❇️عبدالله بن ابی یعفور به حضرت عرض کرد: آیا خداوند متعال در قرآن کریم نفرموده: «هرکسی عمل و صالحی انجام دهد خداوند به او بهتر از آن را پاداش می دهد و این افراد از هول و وحشت روز قیامت در امان هستند»؛ پس چگونه اعمال کسانی که را پذیرفتند مورد قبول خداوند قرار نمی گیرد؟ ❇️امام صادق علیه‌السلام در پاسخ فرمودند: آیا می‌دانی مقصود از «حسنه و عمل صالحی» که خداوند متعال در قرآن کریم فرمودند چیست؟ مقصود و از اوست. و بدان در آیه دیگری که خداوند متعال فرمودند: «هرکسی عمل و بدی انجام دهد, با صورت درون آتش جهنم افکنده می شود...» مقصود از «سیئه و عمل بد» است که از سوی خداوند متعال شده است. 📚بحارالانوار؛ ج 24؛ ص 43 📌جهت عضویت و مشاهده مطالب امامتی کلیک نمائید👇 🌐http://alhaqaeq.org 📎@alhaqaeq_org