6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بخاطر حجاب ایران رو دوست نداشت و رفت ایتالیا اما فهمید به خانمها تو ایران بیشتر بها داده میشه 👌 و برگشت
@amani_jahad_tabein
20.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️فقط ببین و اگر مسئولی می شناسی براش بفرست .
💥البته می دانم بعضی از مسئولین بخاطر لقمه های حرامی که خوردند بی غیرت تر از این هستند که این صحنه ها در او تاثیر بگذارد
@amani_jahad_tabein
✍ مردم ایران
ببینید چه میگوید!
همتی به من گفت :
شبکهای از خانواده مدیران دولت آقای روحانی ذينفع گرانسازی ارز هستند و برای گرانسازی ارز اعمال فشار میکنند.
مظلومیت نظام را ببینید!
چطور معیشت مردم را دستخوش منفعت شخصی خود و خانواده و دوستان هم پیاله خود میکنند؟!
مردم شریف ایران!
دروغ میگویند که حمایت ما از مقاومت، دلیل مشکلات اقتصادی ماست.
دروغ میگویند که ناترازی بانکها و رشد نقدینگی صرفا دلیل تورم است.
دروغ میگویند که کسری بودجه داریم و باید ارز را گران کنیم.
دلیلش زالوهایی اینچنینی هستند که مثل بختک به جان اقتصاد ما افتادند.
از این حرف و ادعا نباید به راحتی گذشت.
دادستانی به عنوان مدعی العموم موظف است ورود کند!
یا گنجی دروغ میگوید که مستحق مجازات است یا گنجی درست گفته و همتی مستحق اشد مجازات هستند.
عاملین گران سازی باید مجازات شوند لااقل مرهمی بر دل بینوای مردم مظلوم ایران باشد .
(((((((آقای اژهای بسم الله )))))))
@amani_jahad_tabein
8.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥عباس آخوندی وزیر دولت روحانی : ایران باید اعلام بی طرفی کند!
ببینید تجربه اعلام بی طرفی از زبان محمد رضا پهلوی و البته پاسخ درست ابراهیم متقی به او
@amani_jahad_tabein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗣وقتی بهت میگن زمان شاه حقوق کارمند و کارگر بالا بود اینو نشونش بده👆
🔺اعتراض شدید نمایندگان مجلس زمان شاه
🔺مصیبتی به نام سرلشکر مزین که مردم از دستش عاصی شدن!
@amani_jahad_tabein
⭕️وزیر سابق فرهنگ: خط روشنی تلاش دارد همانند ماه های پایانی دفاع مقدس جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی گسترده در همه بخش ها کند.
@amani_jahad_tabein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صل الله علیک یا اباعبدالله
10.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 کرامتی عجیب از امام رضا علیه السلام
🎙حجت الاسلام #عالی
📡 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
@amani_jahad_tabein
45.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان(عج)3بار سوره توحید قرائت فرمایید
✅شفا گرفتن مرد فلجی که چند بارم سکته کرده بود سرطان خونم داشت در حرم امام رضا(علیه السلام)
🔴شفا گرفتن مردی از بندر عباس که سرطان خون داشت چند بار سکته کردبود پاشم فلج بود
خواب میبینه امام رضا(ع)میگه شفات دادم
میره حرم امام رضا(ع) اقا امام رضا(ع)عنایت میکنه شفاش میده
حاج اقا یوسفی میگه من رفتم این مرد رو از نزدیک دیدم دعوتش کردم منزلم
🎙سخنران:حاج اقا یوسفی
⏳زمان6دقیقه
#حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها
#فقط_حیدر_امیرالمومنین_است
#اللّٰهُمَ_بارِکْ_لِمولٰانٰا_یٰا_صاحِبَ_الزَمان
@amani_jahad_tabein
14.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 نظر استاد رحیم پور ازغدی در مورد تحولات اخیر سوریه
#سوریه
#بهسویظهور
#بهسویظهور
@amani_jahad_tabein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ گرگ ها یک گاو رو اعدام کردند 😳😳👆👆👆
داعشی های احمق ، حکم اعدام یک گاو را صادر واجرا کردند، چون این گاو در یک روستای شیعه بوده وبه کودکان شیعه آن روستا شیرمیداد..🫣😲
وحکم دادگاه داعشی ها میگوید که داعش همانند صهیونیستها هر کسی به شیعیان غذا یا نان یا شیر یا هر نوع تولیدات دهد باید اعدام گردد..
🥴
نگاه کنید این حیوانات وحشی را👆
جولانی هم از همین قماش است.
@amani_jahad_tabein
⛔️براندازیِ هویّتی در جمهوری اسلامی
قسمت اول
1⃣ میخواهند بهصورت تدریجی و تکهتکه، جمهوری اسلامی را مشروط و محدود کنند؛ طرحهایی بهظاهر فرهنگی و در باطن، امنیتیِ خود را قطعهقطعه اجرا میکنند تا حسّاسیّتها، چندان برانگیخته نشوند و امکان پیشروی برایشان وجود داشته باشد. این پیشرویها، کار را به مرحلهای خواهد رساند که نظام، امکان عمل و مواجهه را از دست خواهد داد و دچار انفعال یا مصلحتاندیشی میشود. به زبان فقهی باید گفت میخواهند ولیّفقیه را از وادی «حقیقت» به وادی «مصلحت» سوق بدهند و استقرار شریعت را از نظر اجتماعی، ممتنع سازند. موقعیّتهایی میآفرینند که در آنها، باید بر اساس اصل تزاحم و تقدیم اهم بر مهم عمل کرد و از پارهای ارزشها گسست و خطوط قرمزِ دیگری را ترجیح داد. وقتی بهصورت کلّی و راهبردی نگاه میکنیم، درمییابیم که خطوط قرمزِ فرهنگی، یکی پس از دیگری، در حال شکستهشدن هستند و ما همچنان در حال عقبنشینیِ ارزشی هستیم. بدیهیّات فرهنگیِ دهۀ شصت، ابتدا به «پرسش» و «ابهام» تبدیل میشوند و آنگاه به فاصلۀ اندکی، حالت «مسألهوار» و «مناقشهبرانگیز» مییابند و باید بهناچار و از سرِ اضطرار، از آنها عبور کرد. اگر مجموعی و برآیندی به عرصۀ فرهنگی بنگریم، حیرت خواهیم کرد که چگونه این مسیر افولی و نزولی را پیمودهایم، ولی مسأله این است که نگاه ما، قطعهای و تکهای است و رویدادها را در کنار یکدیگر نمینشانیم و نظرِ راهبردی به عرصه نمیافکنیم.
2⃣ شگرد جریان تجدّد در این زمینه، «عادیسازی» است و برای عادیسازی نیز باید حوصله داشت و کار را به زمان سپرد. ابتدا یکی از ارزشها را به بحث عمومی میکشانند و دربارۀ آن، شبهه و اشکال مطرح میکنند و در همین راستا، «مفهومسازیِ منفی» میکنند تا زمینۀ اجتماعی، فراهم آید. سپس ضربههای کاری و ناگهانی وارد میآورند تا «پیشرویِ جهشی» رخ بدهد. تجربۀ کشف حجاب، صورت تامّ و تمامی از این صحنهآرایی است. از سالهای آغازین دهۀ نود، جریان مهاجرت برخی بازیگران به وقوع پیوست و این مهاجرتها، به کشف حجاب و برهنگی، گره خورد. در آن دوره، امکان کشف حجاب در درون ایران، افسانۀ محال و نشدنی به نظر میرسید، اما برای زمینهسازی، کشف حجابِ پنهانی در دستورکار قرار گرفت. مفاهیمی همچون «آزادیهای یواشکی»، «چهارشنبههای سفید»، «نه به حجاب اجباری»، در همین دوره ساخته شدند. در سال نودوشش، ناگهان مفهوم «دختران خیابان انقلاب» را صورتبندی کردند که در ذیل آن، برخی زنان در خیابان و آشکارا، روسری خود را بر سرِ چوب نهادند. شاید حدود سی نفر در شهرهای مختلف، چنین کردند و با همۀ آنها نیز مواجهۀ قضائی صورت گرفت، اما نهفقط این موج تصنّعی و سازماندهیشده، فروننشست، بلکه چندی بعد، مسألۀ امکان کشف حجاب در درون وسیلۀ نقلیه مطرح شد؛ با این توجیه که درون وسیلۀ نقلیه، حریم خصوصی است. انتخابات ریاستجمهوری در سال نودوشش که در آن، تکنوکراتها به قدرت رسیدند، به صحنۀ معاملۀ آنها بر سرِ حجاب تبدیل شد و زینپس، جریان تجدّدی احساس کرد که شرایط از نظر سیاسی، فراهم شده است.
3⃣در این میان، حاکمیّت، هیچ طرح و تدبیری برای مواجهه با موج شکل گرفته در دست نداشت و نظارهگر و منفعل بود. همه در انتظار تصمیم دیگران بودند و یا در انتظار زمان مساعدی که بتوان این زخم را علاج کرد؛ درحالیکه گذر زمان، رخنه و عفونت ایجاد کرد و اصلاح و تغییر را دشوارتر نمود. بخشهایی از حاکمیّت نیز که بینش لیبرالی یافته بودند، کمترین اعتقادی به خطوط قرمزِ فرهنگی از جمله حجاب نداشتند. این «وضعِ رهاشده»، سبب گردید که حدود شصت درصد از کشف حجاب، در همین مدّت به وقوع بپیوندد. تنها امری که میتوانست حاکی از مواجهۀ نظام باشد، حضور تعداد اندکی گشت ارشاد در نقاط محدودی از شهر تهران بود. این حضور بسیار ناچیز، بسیار بزرگنمایی میشد؛ چنانکه گویا نظام، به قلعوقمع زنان و دختران همّت گمارده و به خشونت بیپروا روآورده است. واقعیّت، بر رهاشدگی و هرجومرج فرهنگی دلالت داشت، اما روایت، سخن دیگری داشت. حاکمیّت، نه «واقعیّت» را در اختیار داشت و نه «روایت» را. هر دو به دست باد سپرده شده بودند و بدین سبب، حلقۀ محاصرۀ فرهنگی، هر لحظه تنگتر و منقبضتر میشد. توقع میرفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برهه، علاج و تدبیری در پیش بگیرد و چالشها را پیشبینی کند و نهادهای فرهنگی را به سوی مقصد واحدی سوق بدهد، اما دریغ از فهم زمانه و ضرورتهای آن. سرانجام، اغتشاش «زن، زندگی، آزادی» از راه رسید و چهل درصدِ باقیمانده نیز به وادی کشف حجاب راه یافتند.
✍مهدی جمشیدی
👇ادامه دارد
┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
🇮🇷 @amani_jahad_tabein