چند درصد بازداشتیهای اغتشاشات دهه هشتادیند؟
بررسی آماری بازداشتیهای اغتشاشات اخیر در کشور نشان میدهد ۴۰ درصد بازداشت شدگان در بازه زمانی دهه هفتاد و ۳۶ درصد نیز جزو متولدین دهه هشتاد بودند. براساس این آمار ۷۲ درصد بازداشتیهای اخیر مجرد بوده و ۲۷ درصد نیز متاهل هستند.
براساس ین آمار، درصد بازه سنی بازداشت شدگان به شرح زیر است:
۱۶ تا ۲۰ سال ۳۵ درصد
۲۱ تا ۲۵ سال ۲۶ درصد
۲۶ تا ۳۰ سال ۱۴ درصد
۳۱ تا ۳۵ سال ۱۰ درصد
۳۶ تا ۴۰ سال ۴ درصد
بالاتر از ۴۱ سال ۵ درصد
۵ درصد مابقی نیز وضعیت نامشخص داشتند.
#پایان_مماشات |#لبیک_یا_خامنه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف به نحوه کشته سازی
🔹 ماجرای کشتهسازی توسط اغتشاشگری که توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده
⭕️ «اغتشاش؛ راه حل بحران اقتصادی آمریکا»
✋حافظ منافع آمریکا نباشیم!!
🔻بدهی افسانهای ۳۱,۵ تریلیون دلاری، افزایش چاپ پول ۴۰ درصدی، ضریب جینی ۴۱,۵ درصدی، تورم و بیکاری بیسابقه و... گریبانگیر آمریکا شده است.
‼️اما #شیطان_بزرگ با آشوب در دیگر کشورها مانع از انهدام اقتصاد خود میگردد.
♨️سوال:
🔰چرا ميگن صله رحم نکني عمرکم ميشه ربط اين دوتا چيه !!
✍️پاسخ:
✅بدون شک علاوه بر آن عوامل طبیعی و ظاهری که ما به چشم می بینیم عوامل تاثیر گذار باطنی و معنوی هم در زندگی ما اثرات فراوانی دارند (هر چند که ما از روند تاثیر آن پدیده ها بی اطلاع باشیم.) که دین(آیات و روایات) از این عوامل معنوی پرده بر می دارد و آنها را معرفی می کند.
یکی از عوامل تاثیر گذار در زندگی انسان صله رحم و قطع رحم است که صله رحم آثار متعدد مثبتی در زندگی انسان دارد از جمله طولانی شدن عمر، آبادانی خانه ها، زیاد شدن رزق و ... و در طرف مقابل قطع رحم نیز اثرات مخرب و زیانباری در زندگی انسان دارد از جمله کوتاه شدن عمر و کم شدن رزق و خرابی خانه ها و ... (که در روایات آن را بیان می کند)
الذنوب التی تعجل الفناء قطیعه الرحم»(بحار، ج ۷۴، ص ۹۴) و امام باقر(ع) فرمودند: «صله ارحام، اعمال را پاکیزه می کند و اموال را فراوانی می بخشد و بلا را دفع می کند و اجل را به فراموشی می اندازد.» (بحار، ج ۷۴، ص ۱۱۱)
البته محدوده صله رحم و این که چه کسانی رحم انسان حساب می شوند و این که تا چه مقدار باید به این رحم رسیدگی کرد را فقه ما بیان کرده است و این گونه نیست که بی قید و شرط باشد و همه افراد را شامل شود و هر مانعی سر راه باشد باز هم صله رحم جاری شود بلکه باید اگر مساله ای و مانعی در میان است به صورت موردی از کارشناس فقه پرسیده شود.
اما آنچه که از روایات بر می آید این است که تا جایی که امکان داشته باشد باید صله رحم را ادامه داد و به هر بهانه ای آن را منتفی نکرد.