eitaa logo
این عماریون
372 دنبال‌کننده
238.9هزار عکس
64.7هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🅾 عده ای شروع کرده اند به 🔸 عقده گشایی 🔸 انتقام از مجلس 🔸 هدفشون کوبیدن مجلس است 🔸 کارشون شده سیاه نمایی 🔸 میگردند یک نقطه ضعف گیر میآورند و سیاه نمایی می کنند 🔹 پشت این سیاه نمایی ها طیف های انحرافی غربگراها و منحرفین هستند شاید عده ای هم فریب بخورند ♦️ خلاصه بگم 👇 🔹 انتقاد و روشنگری خوبه اما ملاک باید رضای خدا باشه نه کوبیدن و تضعیف مجلس یا دولت ✳️ مراقب حاشیه سازی ها و کینه توزی ها و لجبازی ها و بی بصیرتی ها باشیم ♦️ دستور رهبر معظم👇 🔹 ایجاد امیدواری در مردم 🔹 تشویق مردم به حضور حداکثری 🔹 خنثی سازی توطئه های دشمنان 🅾 با اقتدار و همت و اعتقاد کامل در انتخابات شرکت می کنیم
بنام خدا |غائله کوی دانشگاه ۱| انقلاب کرده بودیم، جنگ تمام شده بود و حوالی دهه ۸۰ بودیم که در دوم خرداد سال ۱۳۷۷ تغییر مهمی در بدنه سیاسی کشور رقم خورد‼️ محمد خاتمی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده بود. کشور در دوره خاتمی شاهد ماجراهای مختلفی بود؛ قتل‌های زنجیره‌ای، ترور سپهبد صیاد شیرازی، ترور شهید لاجوردی (مغضوب جریان اصلاحات)، کوی دانشگاه، پروژه نوارسازان، کنفرانس برلین و قبرس‌و...⚠️ ماجرای کوی دانشگاه به تیر ماه سال ۱۳۷۸ برمیگردد؛ روی میز مجلس پنجم قانونی با عنوان «اصلاح قانون مطبوعات» به چشم میخورد!🗞 سعید حجاریان به عنوان نظریه پرداز اصلاحات، چند روز مانده به اعلام تعیین تکلیف اصلاحیه قانون مطبوعات، در پی زمینه‌سازی برای یک اغتشاش و اعتراض عمومی است. با هماهنگی با موسوی خوئینی‌ها، تلاش می‌کند که در روزنامه سلام_یکی از روزنامه های اصلاحات_ از سندی محرمانه از وزارت اطلاعات رونمایی کند: «سعید امامی پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است». سندی که هم سرقت شد و هم تحریف و جعل! این مطلب با این عنوان در روزنامه «سلام» درج شد: «سعید اسلامی، پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است».😐 نظریه پردازان اصلاحات با این اقدام غیرقانونی که قطعا با برخورد قضایی همراه می‌‌شد، دنبال القای این حس بودند که قانون مطبوعات به دنبال سلب آزادی بیان در جامعه است تا ابزاری باشد در جهت ایجاد یک شورش و فتنه در میان مردم.🔥 سرانجام روزنامه سلام توقیف می‌شود و آنهایی که به دنبال بهانه بودند، مقصود خود را می‌یابند!
|غائله کوی دانشگاه ۲| تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران به رهبری «دفتر تحکیم وحدت»، به نام مقابله با اصلاح قانون مطبوعات و توقیف روزنامه سلام، اعتراضی ساختارشکنانه انجام میدهند‼️ اما کم کم پای پیاده نظام‌هایی از عناصر نهضت آزادی، حزب ملت، سلطنت طلبان و...به داستان باز شده و دست های پشت پرده رو میشوند.♟ رسانه های خارج نشین هم کم کاری نمی‌کنند و در اقدامی هماهنگ بخش عمده پوشش خبری خود را به این ماجرا اختصاص میدهند! در این میان اما از همه مهمتر عملکرد بعضی از چهره های معروف اصلاحات است که آتش اعتراضات را تند تر میکند؛افرادی مانند تاج زاده و فائزه هاشمی!⛔️ خط دشمن را از عملکرد های تکراری اش در ماجرای کوی دانشگاه به خوبی میتوان پیدا کرد: *تهییج عده ای از دانشجویان برای اعتراض *جهت دهی اعتراضات برای مخالفت با نظام *کشته سازی *و البته اشتباه محاسباتی! دشمن مثل همیشه خطای محاسباتی دارد...☝️ خیال خامی است که انقلاب ما با این نقشه های کودکانه از هم بپاشد؛ این انقلاب صاحب دارد و رهبرمقتدرش هم نائب همان بزرگوار است. او وارث امامی است که ابرقدرت‌ها را بیچاره کرده! حضرت آقا در آخرین جملاتی که در بیاناتشان در پی ماجرای کوی دانشگاه داشتند، اینچنین می‌فرمایند: آخرین جمله را هم به امام و مقتدای خودمان ولىّ‌عصر ارواحنافداه عرض کنیم: ای سیّد و مولای ما! پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه خدا تا آخرین نفس ایستاده‌ایم. بزرگترین آرزو و افتخار بنده این است که در این راهِ پُرافتخار و پُرفیض و پُربهجت، جان خودم را تقدیم کنم. ان‌شاءالله خداوند متعال شما را موفّق و مؤیّد بدارد.💔
دمتون گرم خیلی ❤️❤️❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
9.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠شعر زیبای میثم‌مطیعی در اجتماع پرشکوه ۲۲ بهمن ‏۸ سال از عمرمان برجامشان بر باد داد ‏قطع می‌شد برق می‌گفتند از تحریم‌هاست ‏قطع مي شد برق می گفتند از تحریم‌ هاست قطع می‌شد آب می‌گفتند برجامم کجاست‏ قحط واکسن بود می‌گفتند FATF دواست ‏ای صف اول نشسته آخرت را یاد کن ‏چون ابوذر بر سر اصحاب زر فریاد کن ✍بعد از چند سالی که حاج میثم به صف اولی‌ها گیر داده،... اما اونها همچنان مقاومت کرده... و از صف اول خارج نمی‌شوند!!! و کاری به این شعرها در هیچ دولتی ندارند.
🤲 🇮🇷 ان شاءالله که کشتی نجات جمهوری اسلامی در طول مسیر سخت و طوفانی، با عبور از پیچ تاریخی و پشت‌سر گذاشتن امواج تهدیدآمیز، 🇮🇷 به کشتی نجات جهانی امام مهدی عجل الله می‌پیوندد... 🇮🇷 و مردم طعم شیرین آرامش را خواهند چشید. 🇮🇷در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مردم ایران، به شیطان بزرگ ثابت کردند،... 🇮🇷که همچنان به کشتی‌بان جمهوری اسلامی ایمان و اعتقاد راسخ دارند. 🇮🇷 مردم ایران تشکر
⭕ ساده از کنار ۲۲بهمن رد نشیم. 💢 وقتی ببینیم مردم در چه شرایطی، به مدت ۴۵ سال، به صورت پرشور اومدن تو خیابونا، اون‌وقت به عمق ماجرا پی می‌بریم. 💢 اگر فقط چندسال بعد از پیروزی انقلاب بود، طبیعی بود‌. 💢 اگر مملکت هیچ مشکلی نداشت و از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در شرایط بهتری بود، طبیعی بود. 💢 خیلی از افرادی‌که امروز حضور داشتن اصلا دهه ۵۰ و ۶۰ رو به چشم ندیدن، ولی به ارزش‌ها دل بستن. 🔰ساده از کنار این حضور نگذریم؛ هیچ کشوری در دنیا، همچین مردمی نداره.
🔴معاون امنیتی وزیر کشور: براساس آمار جمع‌آوری‌شدۀ ما امسال تعداد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از ۲۰ درصد بیشتر از پارسال بود. 🔹پارسال برآورد دستگاه‌های ذی‌ربط نشان می‌داد که با احتساب شهرها و روستاهای کوچک حدود ۲۱ میلیون نفر در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.
❌❌❌ تا آخر بخوانید دیدگاه مقام معظم رهبری در دیدگاه ایشان شرکت در انتخابات دارأی حکم زیر است: س: آیا شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی ایران شرعاً واجب است و عدم شرکت حرام است؟ ج) شرکت در انتخابات نظام جمهورى اسلامى براى افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعى، اسلامى و الهى است. ایشان در پاسخ به پرسش زیر، جواب داده‌اند که: س: حکم رأی دادن سفید و بی‌نام چیست؟ در صورت عدم شناخت و تحقیق ، یا تحقیق کافی و عدم وصول به نتیجه و تحیّر در انتخاب اصلح چطور؟ ج) در هر صورت اگر رأی سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد، حرام است. در دیدگاه این فقیه زمان‌شناس نیز همان دلیل سنتی فقهی «وجوب حفظ نظام» و «حرمت تضعیف نظام» وجود دارد. عمل به تکلیف در انتخابات یا نتیجه در نتیجه شرکت در انتخابات خود یک مسأله ذیل حفظ نظام معنا پیدا می‌کند. عقل می‌گوید برای حفظ نظام، لازم است اصلح را در انتخابات برگزید تا آن اصلح بتواند نظام را به بهترین شکل حفظ کند. در این نگاه فقهی، نتیجه باید حفظ بهتر نظام باشد. بنابراین وظیفه شرعی هست که فرد اصلح را در انتخابات پیدا و انتخاب کنیم. زیرا اگر عدم انتخاب درست ما، سبب ضربه‌ای به نظام و عدم حفظ آن باشد، نزد خداوند پاسخگو خواهیم بود. با این مقدمه با تزاحم «تکلیف‌مداری» با «دنبال نتیجه بودن» قابل حل است. حل تزاحم انتخاب اصلاح در دو حالت باید، مستقل بررسی شود: ۱. انتخاب اصلح سبب حفظ نظام است. در بیشتر موارد، اگر جامعه به دنبال اصلح باشد، خود به خود، نتیجه حاصل شده، انتخاب فردی اصلح و درنتیجه حفظ بهتر نظام می‌شود. بر پایه نظام انتخاباتی ایران، شورای نگهبان صالح را احراز صلاحیت می‌کند. مردم از بین این صالحین، اصلح را انتخاب می‌کنند. ۲. انتخاب اصلح، مانع حفظ بهتر نظام شود. شما تصور کنید سه نفر کاندیدا وجود دارند؛ شما به یقین رسیدید که فرد اصلح مورد نظر شما آرای لازم برای رأی آوردن را ندارد و اگر به او رأی دهید، فرد سومی که ضعیف است، رأی می‌آورد. اما اگر به فرد دومی که او نیز در درجه دوم صلاحیت است، رأی دهید، به او سبب می‌شود عملاً مانع رأی آوردن فردی ضعیف شد. آیا در این موارد نیز باید گفت باز هم باید به تکلیف فردی عمل کرد و به اصلح رأی داد؟ بی‌توجهان به این حکم عقل، همان‌‌هایی هستند که برپایه این آرمانگرایی، سبب رفتن افراد ضعیف به مجلس یا قوه مجریه می‌شوند؛ اما پس از این انتخاب اشتباه، انگشت اتهام را سمت شورای نگهبان می‌برند که چرا فلانی را تأیید صلاحیت کرد! و حتی پا را فراتر و انگشت اتهام را به جایگاه رهبری می‌برند. در حالی که بسیار از افراد رفتاری ندارند که مانع تأیید صلاحیت آن‌ها شود؛ اما در ایام انتخابات و برخی مواضع به مرور درون مخالف آرمان‌های نظام و ضعف‌های خود را نمایان می‌کنند. قاعده تسبیب، یک قاعده فقهی است. تسبیب یعنی هر فعلی که به صورت غیرمباشر در انجام فعل شخص دیگری مدخلیتی داشته باشد؛ عملی که شامل ترک فعل می‌شود که در انجام یا ترک فعل دیگر دخیل باشد. به زبان ساده، مثلاً شما فرزندت را تربیت صحیح نکنی و این سبب شود که او به حرام افتد. در این مسأله انتخابات هم شبیه مسأله تسبیب است. یعنی رأی ندادن شما به فرد صالح، سبب می‌شود فردی ضعیف رأی آورد. در این صورت ممکن است کسی بگوید شما ضامن هستید و نباید ترک فعل می‌کردید. بنابراین ممکن است در شرایطی رأی دادن به فردی که ما اصلح می‌دانیم، ما را از هدف اصلی دور کند و سبب شود، نظام را به فردی ضعیف بسپاریم و هدف حفظ بهتر نظام محقق نشود. مقام معظم رهبری نیز در عین حالی که توجه به وظیفه رأی دادن به اصلح را دارند، بر رسیدن به نتیجه نیز چشم‌پوشی نمی‌کند. ایشان در پاسخ به سوال زیر جواب داده‌اند: عمل به تکلیف در انتخابات، مقدم است یا رسیدن به نتیجه؟ چگونه می توان هم به تکلیف عمل کرد و هم به دنبال نتیجه مطلوب بود؟ ج. تکلیف‌گرایی با دنبال نتیجه قانونی و شرعی بودن منافات ندارد؛ هر چند در انجام تکلیف تحقق نتیجه نیز مورد توجه است. ایشان در دیدار دانشجویان‌، نوزدهم ماه مبارک رمضان (۱۳۹۲/۵/۶) فرمودند: رابطه‌ «تکلیف‌مداری» با «دنبال نتیجه بودن» چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور می‌شود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت در سنین کهولت، این همه سختی‌ها را دنبال کرد، برأی اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد. می‌شود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیف‌گرایی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتایج معینی بود؛ دنبال نتایج بودند. ادامه دارد...👇
نتیجه اینکه باید مراقب بود و به اصلح رأی داد. اما معنا ندارد که رأی دادن به اصلح، ما را از هدف نهایی که حفظ نظام است، عقب اندازد. در انتخابات فعلی ریاست جمهوری نیز این مسأله باید مورد توجه جریان انقلاب باشد. آن‌‌ها اگر چشم را به هدف نهایی ببندند و با شعار رأی به اصلح، سبب شوند فردی ضعیف سکان مدیریت جامع کشور را به‌ دست گیرد، بر پایه قاعده فقهی تسبیب، نزد خداوند باید جوابگوی اشتباهات آن فرد ضعیف باشند. پی‌نوشت‌ها ۱ـ سیدروح اللّه موسوى خمینی، کتاب البیع، ج‌۲، ص ۶۱۹. ۲ـ سیدابوالقاسم موسوى خویى، موسوعة الإمام الخوئی، ج‌۱، ص ۱۴.
«رادیو انتخابات» با رویکرد تبیینی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی امروز راه‌اندازی‌ می‌شود 🔹«رادیو انتخابات» روی موج «اف‌ام» ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز قابل دریافت خواهد بود.