دارم توی فکرای خودم غرق میشم کسی اگواقعا میتونه به سوالام جواب بده وخیزه بیاد
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
داشتم فکر میکردم اگه انسان از عدم به وجود رسیده پس چطور میگن عدم نمیتونه وجود داشته باشه
میگن بهشت مثل خوابی شیرینه و جهنم مثل واقعیت درد داره
از اینجایی ک همه برای ابد توی جهنم نمیمونن ممکنه ما دوباره به عدم برسیم و روحمون توی بهشت باشه؟
سه تا چیز هستن ک علم هیچ وقت نتونست ثابتشون کنه کجان و چیطوری کار میکنن
خدا . دارک مترن . عدم
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
حالش خوبه الان ؟
اره بابا قرصشو نخورده بود حقش بود