رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
ادمینتون بیش از حد بچه خوبیه😂
ای بابا تو زندگی بعدیم ادمین خوبی میشم 😂😭
آهنگ مورد علاقه منظورش نیست
فک کنم منظورش اینه لیریکش حالتو بگه