هدایت شده از جنگل آمازون -
قیلا یا شماره ۲ بودم یا شماره ۳
این دوتا عدد هم بیشتر تو چشمن خیلیی بیشتر خیلیییی
خوشحالم از اینکه دیگه ۲ و ۳ نیستم 😂😭
برای ۲ و ۳ ها هم سکوت
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
قیلا یا شماره ۲ بودم یا شماره ۳ این دوتا عدد هم بیشتر تو چشمن خیلیی بیشتر خیلیییی خوشحالم از اینکه
کلاس ما هر چی الفه رو ریختن توش بنده شماره دهم😂
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
کلاس ما هر چی الفه رو ریختن توش بنده شماره دهم😂
وای 😂😂😂 اگه تو نفر دهم باشی که اصن گویای انکه هرچی الفه ریختن تو کلاس شماا هستت
هدایت شده از جنگل آمازون -
وای جدی خودم پشیمانم.
حالا باززز راک اینا خیلی بچگونس
راک امریکاییاس ک خیلی بده ما سراغ اونا نمیریم