رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
۹ دیقههه ؟
بزن جلو گوشات جلا پیدا کنه عازیزم
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
خب راک اینام خوبه تقریبا میتونید گوش کنید ولی من سر درد میگیرم. یکمشو گوش دادم
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
من اهنگ بالای س دقیقه نمیزنم حتی دانلود شه
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
مگ بیکاری
😂😂😂 ببین مثلا منطقمو ببین
تو تو ماشین نشستی و یه اهنگو میزنی پلی شه تا ۱۱ دیقه درگیر همینی. خوبه دیگه زمان میگذره