رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
داشتم فکر میکردم اگه انسان از عدم به وجود رسیده پس چطور میگن عدم نمیتونه وجود داشته باشه
یکی بیاد منو از این مخمصه نجات بدع
دارم توی فکرای خودم غرق میشم کسی اگواقعا میتونه به سوالام جواب بده وخیزه بیاد
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
داشتم فکر میکردم اگه انسان از عدم به وجود رسیده پس چطور میگن عدم نمیتونه وجود داشته باشه
میگن بهشت مثل خوابی شیرینه و جهنم مثل واقعیت درد داره
از اینجایی ک همه برای ابد توی جهنم نمیمونن ممکنه ما دوباره به عدم برسیم و روحمون توی بهشت باشه؟
سه تا چیز هستن ک علم هیچ وقت نتونست ثابتشون کنه کجان و چیطوری کار میکنن
خدا . دارک مترن . عدم