eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
220 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی دنبالِ چیزی میری، تا بِ دَستِش نَیاوُردی بر نَگَرد :)! - خُب ؟! ✨🌱
اَگر مَعنی ذوقو نمیفَهمی حَتی اگر مَنو دیدی بِ مَن سَلامم ندی مشکِلی نَدارهِ مَن حآلَم بهترِ با اون بی تَفاوتیت ، بی اهمیَتیت ، با سَلامی کِ از سَر اجبار بهم دادی :)!
تآیم بِ فَدایِ آرزو هایِ قشنگِتون 🙂🤍✨
آمیگـدآل :)!
✨چالِشِ 12 روز و 12 سوال مربوط بهِ علایق ، احساسات ، حالِ خوب و ... " روزِ 1 - شخصیت خود را توص
- روزِ 11 - " روزِ 11 یِ فانتِزی قشنگَم " 1- دوست داشتَم تَوانایی این رو داشتَم کِ میفهمیدَم آدَمآ تویِ دلشون چهِ میگذرهِ شایَد میتونِستَم یِ مقدار از اون حآلِ بدِشونو خوب میکَردَم ، میفهمیدَم حآلِ دلشون چجوری خوب میشهِ و ... یهِ لبخَند بِهِشون هَدیهِ میدادَم یا حآلِ خوبِشونو میساختَم و بِهشوم میگفتَم اینَم میگذره غصه نخور :)! 🙂✨🤍 2 - یه ماشینِ زمآنی بود برای سفر بِ گذشته کِ هر وَقت دِلِت از عالَم و آدَم گِرفتهِ سوارِ اون ماشین میشدی و صآف میرفتی بغل اون آدَمی کِ قبلاً بود و الآن نیست :)؛ و دِلتنگیتو بآ * آغوشِش و دیدَنِ رویِ مانندهِ ماهِش * پر میکردی بِ خدا ن تنهآ روزِت بلکهِ تا 1 مآه شاد بودی و بآ اون آغوشش زندگی میکردی :)! 🙂🤍✨ 3 - میتونِستَم بِرَم بِ کرهِ مآه خیلی عاشِقِ این فانتِزیمم :)! حتی تَصَورِشَم قشنگِ :)! فکر کُن بِری بِ اونجایی کِ هَم فانتزیتهِ هَم آرزوت :)! 🙂🤍✨
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
شَبِتون بِ زیبایی گلِ آفتآب گَردون کِ اون رو خدایِ خودِش میدونهِ :)! شبتون بخیر :) 🌻🤍✨
خُب میگَن بعضی چیزا قِسمَت نیست یعنی قِسمَت نیس حَتی اگر تویِ یهِ کوچهِ بن بست باشی :)!
* قِسمَت بَهونهِ ای برایِ قانِع کردَن غیرِ مَنطِقی خودِمون * :)!
بِدهِ ربط تَمامِ نشُدَنآتُ بِ قسمَت ؛ خُب مجبوری :) مجبوری قانِع کنی خودتو 🙃🤍
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چشم‌هایم را می‌بندم ؛ وَ این بآرانیست کِ وجودَم رآ با زیباییِ اَش در آمیختهِ است :)! 🤍😭🛐
آمیگـدآل :)!
چشم‌هایم را می‌بندم ؛ وَ این بآرانیست کِ وجودَم رآ با زیباییِ اَش در آمیختهِ است :)! 🤍😭🛐
مَثَلا تو جَنگَل با رِفیقامون وَقت بِگذَرونیم آهَنگ گوش بِدیم وَ زیرِ بارون قَدَم بِزَنیم>>>>>
تایم بِ فدات :)!