eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
220 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
- هآنا قَشَنگَم یَعنی اون روز و کِ بِگَم بلخره شُد رو میبینم ؟! + نمیدونَم :)! - چِقَدر دِلَم میخواست همین الآن داد بِزَنَمو بِگَم دیدی شُد وَلی .... هنوز نشدهِ کآش تو شَبِ تولدَم بِشهِ کِ همچین قَشنگ بِشه :)! - بِ قولِ یِ نَفَر خاطرهِ شهِ 🙂✨🤍
- خدایآ مَن چهِ کنم از مهرَبونی سَنا خانوم ؟؟؟؟ جیغ 5 ساعت و 58 دقیهِ تا متولد شدَنَم :)! 😭✨🛐 مهربونیاتون نسبَت بِ مَن ستودنیهِ :))))
هان مَشو نومید ! چون واقف نه ای از سَرِ غیب ؛ بآشَد اندَر پردهِ ، بازی هایِ پِنهآن ، * غَم مَخور * حافِظ :)!
دارهِ قشنگ میشهِ امروزَمم:)! 😭🛐🤍🌻
1 دقیقهِ تا بِ دنیآ اومدَنشم باشهِ ؟! 😭🛐🤍
خَب تایم این سِری بایَد بِ فردایِ مَن شهِ :)! 🙂✨🤍
یِ جوری تویِ شکمممممم اصلا دارم میمیرمممممممم چرا چرا 😭🛐🤍
بِ فَدایِ تک تکِ بچه هایِ اکیپ نوایِ دریا میمیرم براتوننننن😭🛐🛐🛐🛐🛐
امشَببببب ، امشَبببب ، امشَبببب : - کاراتون >>> - محَبتاتون >>> - لطفاتون >>> - زَنگ ها تون >>> - تَبریکاتون >>> - حَرفاتون >>> تک تکَشون بآعِثِ حآلِ خوبَم شدهِ در حَدی کِ در صحبَت کردَن ناتوانَم با دستی کِ میلَرزهِ دارم پیاممو مینویسَم :)! - امروز فَهمیدَم تویِ مسیرِ موفَقیتَم یهِ بغل بزرگ فرشتهِ همرامهِ ، فرشتهِ هایی کِ تَک تَکشون قَلبِ مَنن :)! - یِ بغل محبَتَن - یِ بغل عِشقَن - یِ بغل آرزوَن - یِ بغل مهربونی و محبَت و ... هستَن - انشالله تویِ شادی هایِ تک تکِتون بتونَم یِ بخشِ کوچولویی از حجمِ بزرگِ محبَتتون رو جبران کنَم :)! - امشَب خیلی ها با وجودِ یهِ شناخت کوچولو روزَمو بِ قشنگ ترین حالَت رقَم زدن و ساختَن :)! با تمامِ وجودَم میگَم سایَتون از سَرَم کَم نَشهِ :) * آمینننننن * این سِری هایِ مهربونیِ قَلبِ پاکِ شمآ فرشتهِ ها :)! 😭🛐🤍
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
شَبِتون بِ زیباییِ دختَراممممممم : - ونوسَم :)! - زآرآم :)! - آتِنام :)! - دینآم :)! - هآنام :)! - پریم :)! - سَنآم :)! - دیآنآم :)! - صَبآم :)! درسآم :)! - نآزَنینَم :)! - سَنجاقَکَم :)! - وَ ..... :)! 🙂✨🤍
وآقعآ امروز بآ قشنَگیآتون رِسیدَم بِ بیو خودَم : اونجآ کِ میگفت : " گآهی گمآن نِمیکُنی امآ خوب می شَوَد و زیبآ میگردَد 🙂✨🤍
وَ گآهی بیگآه حالَت خوب میگردد :)! پِیِ دلیلی نبآش :)! ✨🙂🤍