-خیال بافی فَرار از واقِعیَت اَست!
- تَلخ تَرین حَقیقَتی که اَز زِندِگیم فَهمیدَم این بود که ، مَن بایَد اَز خودَم دِفاع میکَردَم ، آن هَم دَر مُقابِل کَسی که قَرار بود اَز مَن مُراقِبَت کُنَد.