چه حِسِ قَشنگی اَست … دَر جَنگَل گُم شَوی وَ به دُنبالِ راهی بَرایِ بازگَشت نَباشی:)
آمیگـدآل :)!
مَن کلید موَفقیَت را نِمیشِناسَم، اما میدانَم کِ کلیدِ شِکَست خوردَن، تَلاش بَرایِ راضی کَردَنِ هَمه اَست. :)!