آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
- شَبِتون بِ زیبآییِ نورِ امیدی کِ در سلول ، سلولِ وجودِتآن جریآن دآرَد :)!
✨🙃🤍
- فَراموشِش نمی کنی ؟!
+ شایَد اگر وسطِ تابِستونِ ۱۸۰۶ مَن بآشَم و بَرف بیآد فَراموشش کنم:)!
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
بِگُذار در میآنِ چِشمآنَت گُم شَوَم مانندِ یوسِفِ گُمگشدهِ :)!
شَبِتون بِ زیبآییِ چِشآششش :)!
🙂🤍✨
آمیگـدآل :)!
بِگُذار در میآنِ چِشمآنَت گُم شَوَم مانندِ یوسِفِ گُمگشدهِ :)! شَبِتون بِ زیبآییِ چِشآششش :)! 🙂🤍✨
چِشم عَسلی بودَنِش وایبِش و ...
خِیلی ونوسَمهِ وایبِ ونوسُ بِهِم میبَخشههه😭🤍
بابابزرگِ قَشَنگَم ، بِجایِ گُل دادَن بِهت 2 سالهِ بِ جایِ خودِت گُلا رو میزارَم سَرِ مَزارِت کِ تَنهآ داراییم اَزَتِ دورِت بگردَم :)
آخهِ دومین روزِ مردیهِ کِ نَدارَمِت :)
🙂❤️🩹