آمیگـدآل :)!
تو غَمگینتَرین فَردِ جَهان بودی؛ این را اَز لَبخَندهایِ بیشُمارَت فَهمیدَم.
بَعضی اَز غَمگین تَرین آدَما قَشَنگ تَرین لَبخَندهارو دارَن:)
حاجی مَن تَرسِ اینو دارَم که بِ آرِزوم بِرِسَم وَلی دیگه خوشحال نَشَم
گِرفتی که چی میگَم؟!
مِثلِ قَهوه ای که سَرد شُده!
كارى رو زودتَر اَز سِنِتون اَنجام نَديد اينجورى ذوقِ هَمه چى زود اَز دَست ميره.
کآش میگفتی کِ مَن دآرَم بِ دلیلِ کدوم کآر و گنآهِ نکردهِ اَم تقاص نآدیدهِ گِرِفتَنَت رآ پَس می دهَم :)
🙂✨
583.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عَروسِ آسِمانِ اِمشَب دَر بینَقص تَرین حالَتِ خود بود اَما مُتاسِفانه سوسویِ نورِ صورَتَش بَرایِ خواندَنِ کلماتِ بیجآنِ کِتاب کافی نَبود؛ شَمعی روشَن کَردَم وَ اَکنون هَمه جارا بِهتَر میبینَم. کِتاب را باز کَردَم وَ اَز جایی که آن را رَها کَرده بودَم شُروع به خواندَنَش کَردَم که ناگَهان جُملهای نَظَرَم را جَلب کَرد؛
- کَسی بَر چیزی غَلَبه نِمیکُنَد؛زَمان هیچ چیز را اِلتیام نِمیبَخشَد!:)🕯
شَبِتون خوش:)🌚✨
- یِ جوری حَرف میزَنهِ کِ انگآر واسهِ دنیآ آدمآ نیست :)
- یِ جوری از صفرِ مطلق میرسونتت بِ صد کِ خودتم میمونی :)
- یِ چیزایی میگهِ کِ آدمو بِ زندِگی امیدوآر میکنهِ :)
- وآقعآ راست میگم خودتم میدونی الآن اصلآ تو فآزِ تعارف نیستم !
- فقط میگم همون خدا میدونِست کِ تُ رو وسط رآهَم قَرار دآد ونوسَم 🙂✨🫂
- یِ وقت نَری هآ ،
#ونوسَم:)