کآش میگفتی کِ مَن دآرَم بِ دلیلِ کدوم کآر و گنآهِ نکردهِ اَم تقاص نآدیدهِ گِرِفتَنَت رآ پَس می دهَم :)
🙂✨
583.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عَروسِ آسِمانِ اِمشَب دَر بینَقص تَرین حالَتِ خود بود اَما مُتاسِفانه سوسویِ نورِ صورَتَش بَرایِ خواندَنِ کلماتِ بیجآنِ کِتاب کافی نَبود؛ شَمعی روشَن کَردَم وَ اَکنون هَمه جارا بِهتَر میبینَم. کِتاب را باز کَردَم وَ اَز جایی که آن را رَها کَرده بودَم شُروع به خواندَنَش کَردَم که ناگَهان جُملهای نَظَرَم را جَلب کَرد؛
- کَسی بَر چیزی غَلَبه نِمیکُنَد؛زَمان هیچ چیز را اِلتیام نِمیبَخشَد!:)🕯
شَبِتون خوش:)🌚✨
- یِ جوری حَرف میزَنهِ کِ انگآر واسهِ دنیآ آدمآ نیست :)
- یِ جوری از صفرِ مطلق میرسونتت بِ صد کِ خودتم میمونی :)
- یِ چیزایی میگهِ کِ آدمو بِ زندِگی امیدوآر میکنهِ :)
- وآقعآ راست میگم خودتم میدونی الآن اصلآ تو فآزِ تعارف نیستم !
- فقط میگم همون خدا میدونِست کِ تُ رو وسط رآهَم قَرار دآد ونوسَم 🙂✨🫂
- یِ وقت نَری هآ ،
#ونوسَم:)
پَروَدِگآرِ زیبآیی هآ تُ میدآنی و میتَوآنی دیدآر هآ رآ دَر شَب هآیِ برآنیم رَقَم بِزَنی :)
🥺🤍
دَر بآرآنِ زِمستآنی بِ دنبآلِ پایهِ و هَمدَمی ای بآشید کِ بآ او زیرِ بآرانِ خیس شید دَر زَمآنی کِ هَمهِ خشک مآندَن رآ تَرجیح میدَهَند :)
🙂✨🤍
مَن می فَهمَم که بایَد اَلان را غَنیمَت شِمُرد، دَر لَحظه زیست وَ غَمِ فَردا را فَردا خورد؛ اما چِگونه؟!