دَر بآرآنِ زِمستآنی بِ دنبآلِ پایهِ و هَمدَمی ای بآشید کِ بآ او زیرِ بآرانِ خیس شید دَر زَمآنی کِ هَمهِ خشک مآندَن رآ تَرجیح میدَهَند :)
🙂✨🤍
مَن می فَهمَم که بایَد اَلان را غَنیمَت شِمُرد، دَر لَحظه زیست وَ غَمِ فَردا را فَردا خورد؛ اما چِگونه؟!
آمیگـدآل :)!
تو غَمگینتَرین فَردِ جَهان بودی؛ این را اَز لَبخَندهایِ بیشُمارَت فَهمیدَم.
میگُفت غَم هایِ عَمیق، خَطِ خَنده هایِ عَمیق تَری میسازَن:)
زِندِگی کَردَن نادِرتَرین اِتِفاقِ جَهانِ هَستی اَست بیشتَرِ مَردُم فَقَط وُجود دارَند.هَمین!:)