آمیگـدآل :)!
تو غَمگینتَرین فَردِ جَهان بودی؛ این را اَز لَبخَندهایِ بیشُمارَت فَهمیدَم.
میگُفت غَم هایِ عَمیق، خَطِ خَنده هایِ عَمیق تَری میسازَن:)
زِندِگی کَردَن نادِرتَرین اِتِفاقِ جَهانِ هَستی اَست بیشتَرِ مَردُم فَقَط وُجود دارَند.هَمین!:)
زَمان میگُذَرد، خاطِرات مَحو میشَوَند،
اِحساسات تَغییر میکُنَند،
آدَمها میرَوَند وَلی قَلب،
هیچ وَقت فَراموش نِمیکُنَد...