هدایت شده از _نَوایِ دَریا_
هستی قشنگم ، نینی من :)
یکسالگی دیدارت رو تبریک میگم 🙂🤍
امیدوارم از این به بعد انقدر ببینیش،که تعدادش از دستت در بره :))
امیدوارم انقدر باهاش خاطره بسازی که حتی بعضی از خاطراتتون یادت بره :)🤍🫂
@هستیقشنگم
آمیگـدآل :)!
حضورِ یِسری آدَمآ مثلِ ونوسَِ قشنگمو تویِ زندگیِ تک تکِتون آرزو میکنم ؛ لامصب انگآر آدمیزاد نیستش ا
https://eitaa.com/navayedariaa/5352
دورِت بگردم من آدم رکیَم و واقعیَت هآرو میگَم و بَس :)
پَس الانم شخصیت حقیقیت همینهِ دخترمممم کِ میگم 🙂✨🤍
بِ امیدِ دیدآر هآیِمآن بآ آن کَسآنی کِ در قَلبِمآن لحظهِ بِ لحظهِ برایِ دیدآرِشآن ، لَحظهِ شماری میکنیم ؛
وَ بآ دیدآرِشآن جآنی دوبآرهِ میگیریم :)
#دَریچهِ قَلبِ هَستی :)
🥺🎀✨
- آغوشَت رآ بآ بآبونهِ هآیِ کوچَک پر کُن ؛
- شآیَد دَر رآهِ پیشِرو کَسی چِشم انتِظآرِ حآلِ خوبیست کِ اَز او دریغ شدهِ اَست :)!
#دریچهِ قَلبِ هَستی :)
🙂✨🌼
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- خواستَم بِهِت یآدآوری کنم کِ هیچچیز و هیچکس از تُ مهم تَر نیست :)!
" تُ خودِت گَنجِ قآرونی رفیق "
🥺🤍✨