چه تَلخ اَست این حَقیقَت که گاه ناشِناختهها ماندِگارتَرَند ، وَ آشنآییها، با آشکآر شُدَن، به پایآن میرِسَند…”
آمیگـدآل :)!
آدَمها جا میمانَند دَر راهآهَن، دَر فُرودگاه، دَر خیابان، دَر خاطِرات:)
آدَمها جا میمانَند…
دَر ایستگاههایِ مَتروکهیِ راهآهَن ،
جایی که سوتِ قَطآرها دیگَر به گوش نِمیرِسَد. دَر سالُنهایِ بیروحِ فُرودگاه ، جآیی که اِنتِظآر چِهرهها را خَسته میکُنَد. دَر خیآبآنهایِ شُلوغ ، زیرِ سآیهیِ چِراغهایِ کَمفُروغ . وَ اَز هَمه دَردنآکتَر دَر لابهلایِ خاطِرآت، جآیی که رَدپایِشآن تا اَبَد حَک شُده اَست:) آدَمها جا میمانَند نه به خوآستِ خودِشآن بَلکه به اِجبآرِ گُذَرِ زَمآن و
فَرآموشی:)
آمیگـدآل :)!
چَشمآنِ آدَمی رآزِ آتَش اَست :)!
شُعلهیِ نِگاه گآه عِشق اَست
وَ گآه خَشم دَر آن هَم اُمید میدِرخشَد وَ هَم غَم میسوزَد !
هَر چَشم دآستانی پِنهآن دارَد ، دآستآنی اَز هَستی وَ نیستی اَز شور وَ سِکون پَس به چَشمآنَت بِنگَر دَر آن جَهآنی اَز رآزهآ نَهُفته اَست:)!
🙂✨💙
وَ چهِ غَمی سرآسَر این قِسمتِ پآیتُخت رآ فرآ گرفتهِ است
غَمِ دِلتَنگی ، خیآنَت ، دوری ، عِشق ، مُحَبَت و ... :)!
🙃✨💙