eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
220 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
شُعله‌یِ نِگاه گآه عِشق اَست وَ گآه خَشم دَر آن هَم اُمید می‌دِرخشَد وَ هَم غَم می‌سوزَد ! هَر چَشم دآستانی پِنهآن دارَد ، دآستآنی اَز هَستی وَ نیستی اَز شور وَ سِکون پَس به چَشمآنَت بِنگَر دَر آن جَهآنی اَز رآزهآ نَهُفته اَست:)! 🙂✨💙
او تَنهآ یِک بار به مَن نِگآه کَرد وَ مَن بَرآیِ هَمیشه دَر آن نِگآه غَرق شُدَم. تَنهآ یِک لَحظه کآفی بود تا دُنیآیِ مَن تَغییر کُنَد. بارها وَ بارهآ آن نِگآه را دَر ذِهنَم مُرور می‌کُنَم مِثلِ شُعله‌ای که دَر قَلبَم روشَن شُده وَ هَرگِز خآموش نَخواهَد شُد:)
وَ چهِ غَمی سرآسَر این قِسمتِ پآیتُخت رآ فرآ گرفتهِ است غَمِ دِلتَنگی ، خیآنَت ، دوری ، عِشق ، مُحَبَت و ... :)! 🙃✨💙
00 : 00 بِ زیبآیی ذوقِ دآشتهِ و نَدآشتهِ چشمآنَت :)! 🙃✨💙
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دِلَم بَرآتون تَنگ میشه… خآنِواده مَعمولی:)🥲🫀✨ دِلَم بَرایِ اون خَنده‌هآ، اون دَعوهآ، اون صَمیمیَت‌هآ، بَرآیِ هَمه چی… تَنگ میشه. دِلَم بَرآیِ “نَقی” و غُرغُرهآش، بَرآیِ “هُما” و مِهرَبونیآش، بَرآیِ “اَرَسطو” و شِیطَنَت‌هآش، بَرآیِ “بِهتآش” و جَنگی بودَنآش، بَرآیِ“فَهیمه” و سآدِگیآش، بَرآیِ “رَحمَت” و موهآیِ بُلَندِش و عِشقِش ابدی و وآقِعیش بِ فَهیمَش وَ بَرآیِ تَک‌تَک‌ِتون… تَنگ میشه:) دِلَم بَرآیِپایِتَختتَنگ میشه :) بَرآیِ اون خونه‌یِ شیروونی، بَرآیِ اون دورِهَمی‌ها، بَرآیِ اون لَحظه‌هایِ نآب وَ فَرآموش‌نَشُدَنی. بَرآیِ اون حِس قَشَنگی که تویِ هَر قِسمَتِ، تویِ هَر فَصل، بآهآتون شَریک می‌شُدیم. “پآیِتَخت” فَقَط یه سِریآل نَبود یه خآنِواده بود یه رِفیق بود یه خآطِره‌یِ قَشَنگ بود که تویِ قَلبِمون جا خوش کَرده. وَ حآلا دِلَم برآیِ هَمه‌تون بَرآیِ تَک‌تَک‌ِتون یه دُنیآ تَنگ شُدِه:) قَلبِ مآ :)!
- تآیم فَدآیِ زیبآییِ وجودِت :)! 🙃✨💙
اگَر بآزَم دِلِت میخواد یآرِ یِک دیگَر بآشیم :)! مثآلِ اَیومِ قدیم :)! -فَرآمرزِ اصلآنی - 🙃✨💙
دَر آغوشی کِ دوست دآری دچآر و دَربند شَوی :)! 🙃✨💙
گوشهِ ای تآ شُدهِ در میآنِ کتآبِ زیبآیی ام دربآرهِ اوست :)! 🙃✨💙
کَلمهِ آغوش بِ تُ وجودِ آدم هآیی رآ یآد آوری میکُنَد کِ بآ سلول بِ سلولِمآن ، دوستِشآن دآریم :)! 🙃✨💙
فِرشتَم ؛ وجودَم ؛ قَلبم ؛ دنیآم ؛ مآمآنِ قشنگَم ؛ تُ اومدی و بآ اومدنت خیلی چیزآ رو یآد دآدی ؛ یآد دآدی چجوری زندگی کنم ، یآد دآدی چجوری آدمآ رو دوست دآشتهِ بآشَم ، یآد دآدی چجوری بگذرَم از یِ سری رفتآر هآ ، اتفآقآت و آدمآ ، یآد دآدی چجوری ببخشم ، یآد دآدی چجوری مثلِ ی مرد در برابر تصمیمآت و حرفم وآیستَم ، یآد دآدی چجوری بدرخشَم طوری کِ ستآرهِ هآیِ آسمونِ آرزو هآمو روشَن و پر نور کنم :)! تُ برآم نشونهِ ای ، نشونهِ ای برآیِ جنگیدن ، شجآع بودن ، در هر شرآیط امیدوآر بودن ، کد بآنو بودن ، مهربون بودن و ... هزآرآن الگویِ وجودِ منِ هَستی :)! بیشتَر از هر آدمی دوست دآرم تولدِت مبآرکککک ذوقِ کوچک قَلبِ من :)! بِ وقتِ ۴ اردی بِ عِشق قَلبِ هَستی :)))) 🥺🎀🤍