eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
وجودَم بآ وجودِ بآرآنی نَم نَم در دلِ گستَردهِ بهآر تآزهِ میگردد :)! 🥺✨💙
آری ! عَزیزِ قَلبَم در این دنیآ هنوز انسآن هآیی هَستَند کِ زآدهِ مهربآنی اند‌ ؛ و دنیآ رآ بآ مهربآنیِشآن برآیِمان زیبآ تَر از پیش گَردآندهِ اند :)! 🙃✨🎀
یک دستهِ از آدمآ جداً تودِلی وآقعی هَستَند :)! وآقعآً از وجودِشون اَدَب ، مُحِبَت ، صَمیمیَت ، وقآر ، زیبآیی و وجود میبآرهِ و چِقَدر معآرشرت حتی در حد یِ سلآم و احوآل پرسی ، حآل خوب کنی ، انگیزهِ و تبریک تَوَلُد برآیِ یِ آدم قَشَنگ و لذت بخش میتونهِ بآشهِ :)!!! 🙃✨💙
واقعا نمیدونم چی بگم ولی این نسل همه چیو دید:)! 🙂✨💙
حالا ما که تحمل می‌کنیم و سعی می‌کنیم یه طوری ادامه بدیم، ولی تجربه کردن یه سری چیزها واقعا حقمون نبود. 🙂🙂🙂
بیو آتنآیِ قشنگم زیبآترینِ : "زندگی هم قصه شد، اما بی قهرمان :)! "
فرض کن این موشکا ستارن.. که ما تو خاورمیانه نیستیم :) نگا کن چه دنباله دارن ! ما اونقدرا هم بی ستاره نیستیم:) فرض کن که جنگ جای دیگست ،که ماشه و تفنگ جای دیگست... فرض کن برا فروش بمبآ ما فقط یک بهانه نیستیم:) فرض کن تو آسمون جشنهِ ،فرض کن موشکا ترقه‌ان:) حواست فقط به من باشه ک میبوسمت تو این جهنم:)💔🫠
بغلم کن ، که از اخبار عمیقاً خستم :)! 🙂🫂✨
روزی در تاریخ، نامِ ما "جان سخت" خواهد بود؛ برایِ آنچه دیدیم، شنیدیم و تاب آوردیم. 🙂✨
- عجب سالی بود ؛ + ( پنج روز گذشته فقط قَلبِ خوشگلم :)) 🙂🙂🙂
آسمآن ، حتی وجودَش هَم بِ وجودِ زمین دل بَستهِ است :)! تُ ببین بآرآن چیست کِ میگریَد تآ عزیز شَوَد ؛ قَلبِ هَستی :)! 🙂✨💙
مَن شیفته یِ خوشی هایِ ساده اَم؛ مِثلِ هَندزفِریِ گِره نَخورده مِثلِ دِراز کِشیدَن رو سِرامیک یَخ یا چَمَن مِثلِ گوش دادَن به یه موسیقی خوب مِثلِ نَقاشی کِشیدَن مِثلِ غَرق شُدَن تو اَثَرایِ هُنَری پِدَربُزُرگ وَنگوگ مِثلِ دیدَن رَنگِ آسِمون موقِع طُلوع یا غُروب مِثلِ خوابِ بَعدِ اِستَخر یا حَموم مِثلِ دَست زَدَن به شِنایِ سآحِل مِثلِ شِنیدَنِ صِدایِ موج هایِ دَریآ مِثلِ اِستِشمامِ خاکِ نَم دار مِثلِ خیس شُدَن زیرِ بآرون مِثلِ رقصیدَن زیرِ بآرون مِثلِ بویِ شُمآل مِثلِ تَرکیب شیر کاکائو با کِیکِ شُکُلاتی مِثلِ تَماشایِ مآه یا شایَد خُنَکی اونوَرِ بالِشِت یا تَرکیبِ پَتو وَ کولِر یا اینکه یِکی بی مُناسِبَت بِهِت یه هِدیه یِ کوچیک بِده یا مِثلِ... هزآرآن شآدی کوچیک سآدهِ در جَهَت حآلِ خوبَم :)! 🙃✨💙