دلیل نمیشهِ وقتی بآشگآهَم تَعطیلهِ بمونم خونهِ و بخوآبم ، بآ بآبآیی میریم دریآچهِ و میدوییم :)!
💪🏻✨
وَلی مَن بآ عآشِق ترین ورژِنَم پیآنومو تَمیز میکُنَم :)!
وَ تَنهآ چیزیهِ کِ از تَمیز کَردَنِشَم خَستهِ نمیشَم :)!
🙂✨🤍
وَلی این دیآلوگ دآستآنِ یک شَب خِیلی قَشَنگهِ : کَم پیش میآد یِ آدَم بیآد و زِمستونِتُ بَهآر کُنهِ :)!
🙃✨🎀