وَلی مَن بآ عآشِق ترین ورژِنَم پیآنومو تَمیز میکُنَم :)!
وَ تَنهآ چیزیهِ کِ از تَمیز کَردَنِشَم خَستهِ نمیشَم :)!
🙂✨🤍
وَلی این دیآلوگ دآستآنِ یک شَب خِیلی قَشَنگهِ : کَم پیش میآد یِ آدَم بیآد و زِمستونِتُ بَهآر کُنهِ :)!
🙃✨🎀
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یآدَم نِمیکُنی ، زِ یآدَم نِمیرَوی ؛
یآدَت بِخِیر !
اِی یآرِ فَرآموشکآرِ مَن :)!
🙃✨🫂