پآرتِ تَمرین و بآشگآه تموم شُد ؛ بریم استرآحت
پآرتِ بعدی زبآنِ ساعت سه و نیم :)))))
💪🏻🎀✨
_ آری قَلبِ عزیزکَم ؛
" صَبرِمآن گآهی بِ بُلندآیِ هَمآن آرزوهآیِمآن اَست :)! "
🌱✨🤍
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَلی مَن " عآشقِ ریز تَرین جزئیآتَم " مَنی کِ تَک تَکِ پیآمآمو بآ ذوق برآیِ آدَمآیِ زندِگیم مینِویسَم و میفرستَم ؛
لطفآ بِ مَن کِ میرِسید ذوق کنید هَمنطور کِ مَن بآ ذوق برآتون تکس مینویسَم :)))
🙂✨🤍
وَقتی ی خانم تحصیل کرده در زبان و آموزشگآه دآر بهم میگهِ کِ بآ وجودِ تحصیلآتی کِ دآری و همچنین چهرهِ قشنگ و تو دل برو ای کِ دآری قشنگ بهت یِ تیچر قشنگ و پآیهِ و تحصیل کردهِ میآد :)!
اونوَقت ذوقِ مَن >>>>>😭✨🎀🛐
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اینکهِ امسآل هَم مثلِ سآل هآیِ پیش این سعآدت رو دآشتم کِ به گونهِ ای یِ نذر کوچیکی رو در رآه امآم حسین ادا کنم واقعاً خوشحآلم و خرسندم چون وآقعآ این کِ بتونی خدمتی رو در درگآه امآم حسین انجام بدی سعآدت میخوآد کِ من از این سعآدت برخوردآر بودم کِ امسآل بِ تک تکِ زآئزآیِ امآم حسین تویِ این گرمآیِ سوزآن کِ مثلِ صحرآیِ کربلآست یِ بطری آبِ معدنی خنک بدی دستشون و وآست آرزو عآقبت بخیری کنند سعآدت میخوآد:)!
قربون امآم حسین :))))!
#دَریچهِ قَلبِ هَستی :))))!
✨🖤