وَلی دلم وآسه خودمم میسوزهِ کِ میتونم وآسهِ یِ سریآل از وجودَم گریهِ کنم :)!
🙂🙂🙂🙂🙂
در آغـــوشم کِ میگیری حَلقه یِ دَستآنَت بِ دورِ کَمَرَم حَلقه ای ست از جِنس “نیآز” . . .
و “ناز” من این چِشمآنَم اَست کِ با هَر پِلک زَدَن تُ رآ هَوآیی میکُنَد . . . !
🙃✨🫂
منی کِ بآ دیدَنِ سریآلِ موردِ عَلآقَمم نآرآحَت میشَم و گریهِ میکنم دربآرهِ آدمآ کِ دیگهِ بِمآنَد :)!
🙂✨🎀
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" یآدتهِ گفتی ؛
یِ گُلو گُلدونِشو عَوَض کنی ،
دیگهِ اون گُل ، گُل نِمیشهِ :)))) "
اونیکهِ برهِ دیگهِ آدَم نِمیشهِ ؟!
🙂✨🤍
اِی گلِ من ، اِی هَمهِ هَستی مَن ؛
تُ گلِ سرخی ، تُ بَهآر مَنی
بآ تُ دِلُم زِندهِ ، بآ تُ جآنَم شآد
بی تُ گُلزآرَم ، خَزانِ مَن اَست :)))))
🙃✨🤍