اِی گلِ من ، اِی هَمهِ هَستی مَن ؛
تُ گلِ سرخی ، تُ بَهآر مَنی
بآ تُ دِلُم زِندهِ ، بآ تُ جآنَم شآد
بی تُ گُلزآرَم ، خَزانِ مَن اَست :)))))
🙃✨🤍
قسم بِ عظمَتِ خدآ کِ خودِش میگهِ : " مَن از حَقِ خودَم میگذَرَم امآ اَز حَقِ بَندَم نه :)! "
🙃✨🤍
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی روزآ بِ یِ وِرژِنی از خودَم میرِسَم کِ از سلول سلولِ وجودَم ؛
* بِ خودَم ، وجودَم ، حضورَم ، امیدَم ، انگیزَم و ذوقَم افتِخآر میکنم *
حتی گآهی بیشتَر از اون چیزی کِ خودَم فکرشو میکنَم :)!
🙃✨💪🏻
- نازِ چشمانِ تُ را قاب کنم در دلِ شب ، تا کِ مهتاب ننازد به جمالش هر شب:))💙-
️